کودک ملایری به خانه امن رفت




گروه حوادث/کودک ملایری که از سوی عمویش با یک رشته تسبیح ازگردن آویزان شده بود با کمک مسئولان بهزیستی به‌همراه مادر و دو خواهرش به خانه امن منتقل شدند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، اوایل هفته جاری پلیس با مشاهده تصاویری از یک کودک آزاری که در فضای مجازی منتشر شده بود مرد جوانی که برادرزاده کوچکش را در روستای حاجی آباد شهرستان ملایر با تسبیح از گردن آویزان کرده بود، دستگیر کرد.
 در ادامه از آنجا که مشخص شد پدر این کودک نیز در محل حضور داشته وی نیز دستگیر شد. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد این دو برادر از مهاجران استان ایلام به استان همدان هستند. عموی کودک در بازجویی اعلام کرد؛ فقط قصد شوخی با کودک را داشته و از این کار خود بشدت پشیمان است.
سیدرضا حسینی، رئیس بهزیستی شهرستان ملایر با اعلام این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: در بازدیدی که کارشناسان اورژانس اجتماعی از محل زندگی این پسر بچه داشتند دریافتند که وی دو خواهر نیز دارد که هر سه کودک و مادرشان به خانه امن بهزیستی منتقل شدند.
حسینی با تأکید بر اینکه هر گونه کودک آزاری را مردم می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۲۳ به ما اطلاع دهند افزود: تا زمان تضمین شرایط نگهداری مناسب از این کودکان، آنها در خانه امن بهزیستی نگهداری می‌شوند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/12/567757/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها