گفت‌و‌گوی «ایران» با حامد پاکدل، مهاجم آلومینیوم که گل برتری تیمش مقابل پرسپولیس را زد

در اراک برای تیم‌های بزرگ خط و نشان می کشیم


محمد محمدی سدهی / پرونده هفته دوازدهم لیگ برتر دوشنبه با برگزاری 3 دیدار بسته شد و در یکی از حساس‌ترین دیدارها آلومینیوم اراک که در فصل جاری نخستین حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کند، میزبان پرسپولیس بود. شاگردان رسول خطیبی موفق شدند پرسپولیس را 2-1 شکست دهند و هم امتیاز با پرسپولیس(15 امتیاز) و به‌دلیل تفاضل گل کمتر در جایگاه یازدهم قرار بگیرند. در هر حال اولین حضور پرسپولیس در شهر اراک برای سرخپوشان پایتخت خوش یمن نبود و آنها دست خالی به تهران بازگشتند.
حامد پاکدل، مهاجم 6 گله آلومینیوم و زننده گل دوم و برتری این تیم به پرسپولیس به خبرنگار«ایران» گفت:‌«بازی ما مقابل تیم بزرگ و محبوب پرسپولیس بود، تیمی که فینالیست آسیا است و تا به اینجای لیگ هیچ باختی نداشت. بازی سختی مقابل این تیم داشتیم و هم ما و هم پرسپولیس بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم. از موقعیت‌های‌مان به نحو احسن استفاده کردیم و 2 گل به پرسپولیس زدیم. تیم ما با همدلی و غیرت بازیکنان توانست این بازی سخت را با پیروزی به پایان برساند. شکست دادن پرسپولیس برای آلومینیوم یک افتخار است.»
او صحبت‌های خود را این گونه ادامه داد:‌«در دقایق ابتدایی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس گل خوردیم و این موضوع شیرازه تیم ما را به هم زد اما هر 11 بازیکن تیم ما همدل و باغیرت بودند و همان نیمه اول با 2 گلی که به ثمر رساندیم، کار را تمام کردیم. این موضوع شخصیت بزرگ تیم آلومینیوم را می‌رساند. البته برای بهتر شدن نیازمند زمان بیشتری هستیم اما از نظر من هرچه از لیگ بگذرد، آلومینیوم بهتر کار خواهد کرد و بهتر نتیجه خواهد گرفت.»
تیم آلومینیوم بجز شکست در اولین بازی لیگ برتر خود در اراک تا هفته دوازدهم لیگ برتر به تیمی در خانه نباخته است. پاکدل در این خصوص بیان داشت:‌«با این پیروزی نشان دادیم می‌توانیم در اراک برای تیم‌های بزرگ خط و نشان بکشیم و نشان بدهیم که پیروزی مقابل آلومینیوم در اراک کار ساده‌ای نیست. تیم ما یک تیم باشخصیت و منظم است و در طول این 12 هفته نوسان زیادی نداشتیم و توانستیم سیر صعودی داشته باشیم. همه تلاش ما رفع نقاط ضعف تیم بود و در طول تمرینات این موضوع را دنبال کردیم و می‌کنیم.»
گلزن تیم آلومینیوم به باخت 2-0 این تیم در هفته دهم مقابل استقلال در آزادی اشاره کرد و گفت:‌«ما در آزادی بازی خوبی مقابل استقلال به نمایش گذاشتیم و از نظر خیلی‌ها با ناداوری به استقلال باختیم. در آن بازی در همان آغاز بازی (ثانیه 27) داور پنالتی ما را ندید و در حالی که می‌توانستیم سریع‌ترین گل لیگ را به‌ثمر برسانیم، داور از این پنالتی براحتی گذشت.»
بازیکن شماره 9 تیم آلومینیوم بیان داشت:‌«تیم نوپایی هستیم و امسال اولین تجربه لیگ برتری‌مان است. باشگاه باید خود را با شرایط لیگ برتر وقف دهد ودر لیگ برتر بودن نیازمند شرایط حرفه‌ای است و اگر تیمی نتواند خود را با شرایط لیگ برتر هماهنگ کند آسانسوری به لیگ یک بازخواهد گشت. در طول این سال‌ها تیم‌هایی بودند که بلافاصله پس از صعود به لیگ برتر به لیگ یک بازمی گردند که البته شرایط تیم آلومینیوم با این تیم‌ها متفاوت‌تر است و قطعاً براحتی از لیگ برتر جدا نخواهیم شد.»
او با اشاره به این موضوع که متأسفانه شرایط کرونا باعث شد تا هواداران‌مان نتوانند به استادیوم بیایند، گفت:‌«اگر درگیر کرونا نبودیم، قطعاً استادیوم جای سوزن انداختن نبود. زمانی که تیم محبوب پرسپولیس به اراک آمد هواداران استقبال خوبی از این تیم داشتند و این یک ثروت عظیم است. آلومینیوم در اراک محبوبیت زیادی دارد و هواداران‌مان با این تیم زنده هستند. فوتبال با هوادارانش خوش است که متأسفانه شرایط به‌گونه‌ای شده تا نتوانیم در اولین حضورمان در لیگ برتر لذت ببریم.»
گلزن تیم آلومینیوم در خصوص بازی بعدی آلومینیوم اظهار داشت:‌«بازی بعدی ما با تراکتور است که این هم بازی سختی خواهد بود. البته تمامی بازی‌ها چه با تیم‌های صدرنشین و چه با تیم های قعرنشین سخت است چرا که تیم‌های صدرنشین به فکر کسب امتیاز هستند و تیم‌های قعرنشین هم برای جدا شدن از کف جدول برد می‌خواهند. علاوه بر این فاصله تیم‌ها در جدول خیلی نزدیک است و تیمی حتی با یک تساوی می‌تواند چند پله در جدول صعود کند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7552/1/567570/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها