کشته در 3تصادف رانندگی


5
گروه حوادث / وقوع سه تصادف رانندگی جاده ای در  دومین روز هفته 5 کشته و 31 مصدوم بر جا گذاشت.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»،  در نخستین حادثه که در جاده دینور - بیلوار کرمانشاه رخ داد، خودروی پژو 405 با 6 سرنشین واژگون شد؛ در پی این سانحه رانندگی  زن و شوهری که راننده و سرنشین جلو بودند در دم فوت کردند و 4 فرزند آنها مصدوم شدند.سرهنگ «محمد حیدری» رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در این باره گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو تیمی از مأموران پلیس راه در محل حاضر شدند و در بررسی‌های کارشناسان پلیس راه مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حوالی روستای «بان مله» به علت سرعت غیرمجاز از جاده منحرف و واژگون شده است؛ در این حادثه راننده ۴۰ ساله و همسر ۳۵ ساله‌اش به علت شدت جراحات وارده کشته شدند و همچنین ۳ پسر و یک دختر خانواده  که دیگر سرنشینان خودرو بودند مصدوم شده و به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.
 برخورد 3 خودرو در محور مراغه - هشترود
دومین سانحه رانندگی مرگبار در محور مراغه - هشترود رخ داد و 3 نفر جان باختند. وحید شادی نیا سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: حوالی ساعت 11:00 روز یکشنبه برخورد سه خودروی پژو405، پرشیا و پراید در محور هشترود به مراغه به مرکز اورژانس اطلاع داده شد و بلافاصله دو اکیپ اورژانس از هشترود و یک تیم از هلال احمر عازم محل شدند. کارشناسان اعزامی پس از بررسی‌های اولیه فوت دو مرد را در محل تأیید و شش مصدوم را به بیمارستان امام حسین(ع) هشترود منتقل کردند که یکی از مصدومان دقایقی پس از ورود به بیمارستان فوت کرد؛ علت این سانحه از سوی کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
مصدومیت ۲۲ نفر به دلیل برخورد اتوبوس با کامیون
در سومین سانحه رانندگی که مربوط به  برخورد یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم بود  22 نفر مصدوم شدند. پیمان صابریان رئیس مرکز اورژانس تهران در باره جزئیات این سانحه گفت: حوالی ساعت ۳:۴۰ صبح یکشنبه، خبر تصادف یک دستگاه اتوبوس با کامیون در جاده قدیم قم (حسن آباد فشاپویه) گزارش شد و بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هفت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. وی در ادامه افزود: در این سانحه  ۲۲ نفر مصدوم شدند که از این تعداد ۲۱ نفر توسط تکنیسین‌های اورژانس بعد از اقدامات اولیه به بیمارستان‌های هفت تیر، بهارلو، لقمان و شهدای پاکدشت انتقال پیدا کردند و یک  نفر در محل درمان شد.




آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7550/12/567386/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها