سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

‌ جمعی از اهالی روستای خمده: می‌خواستیم به این وسیله از زحمات آقای فرشاد فیروزنیا، دهیار روستایمان که جهت پیگیری مشکلات اهالی روستا با دلسوزی بسیار منشأ خدمات ارزشمندی بودند، نهایت سپاسگزاری را داشته باشیم.
معضل فروش دارو درخیابان ناصرخسرو/ آقای حیدری از تهران: لطفاً به معضل کهنه ولاعلاج فروش انواع داروها، داروهای محرک ومخدردرخیابان ناصرخسرو تهران بپردازید. اوضاع این خیابان وخیم است. یک چرخه منحوس ازقاچاق دارو و فروش مخدربه جوانان دراین مکان آبروی نظام وکشوررا برده است.
قیمت داروی پلاویکس 650 هزارتومان/ یک شهروند: داروی پلاویکس را 6 ماه پیش 80 هزارتومان می‌خریدیم الان شده 650 هزارتومان. این همه اجحاف براى بیماران؟ چرا سازمان غذا و دارو عکس العمل نشان نمى‌دهد؟
تأمین اعتبار برای پرداخت حق پرستاری/ جمعی از مدد جویان: ازدولت محترم خواهشمندیم نسبت به تأمین اعتبار برای پرداخت حق پرستاری ازمددجویان باشرایط خاص کمیته امداد را که توسط کمیته امداد به حساب مددجو پرداخت می‌شود برای تابستان، پاییز و زمستان،مبذول فرمایند. امسال فقط یکباردرتابستان مبلغ 450 هزارتومان برای سه ماه به ما داده‌اند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7547/1/566970/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها