پلیس در تعقیب عاملان قتل رئیس سابق محیط زیست دماوند



گروه حوادث / همزمان با قتل رئیس سابق اداره محیط زیست شهرستان دماوند ردیابی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری عاملان این جنایت آغاز شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، حدود ساعت 9 شب سه شنبه 23 دی خودروی عباس میرزا کریمی رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند از سوی افراد ناشناس به رگبار بسته شد و دقایقی بعد از این حادثه وی جان باخت.
محمدتقی تقی زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند با تأیید این خبر عنوان کرد: عباس میرزاکریمی، با خودرواش در مسیر جاده گرمابسرد به سمت دماوند در حرکت بود که افراد ناشناسی با استفاده از سلاح جنگی کلاش وی را مورد حمله و هدف گلوله قرار دادند . پس از آن وی به بیمارستان انتقال داده شد اما بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت . شناسایی عاملان قتل و انگیزه آنها از این جنایت در حال بررسی است.
معرفی چند مظنون از سوی خانواده مقتول
سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، نیز در این باره گفت: حدود ساعت ده و نیم سه شنبه شب از این ماجرا با خبر شدم و  بلافاصله موضوع را پیگیری کردم که  مشخص شد مهاجم یا مهاجمان با بیش از 10 گلوله  خودروی مرحوم میرزا کریمی را به رگبار بسته اند.  پس از آن دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در صحنه حضور پیدا کردند و موضوع از سوی دادستانی پیگیری شد اما هنوز ضاربان این جنایت شناسایی نشده و انگیزه آن‌ها مشخص نیست، اما شکارچیان غیرمجاز و قاچاقچیان اسلحه مظنونان اصلی این جنایت هستند.
وی در ادامه افزود: خانواده این فرد چندین مظنون را به پلیس معرفی کرده اند که این افراد به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرار گرفته اند و ما تا زمانی که اطلاعات تکمیل نشود نمی‌توانیم اظهارنظری بکنیم. برخی از گزارش ها حاکی  است دقایقی پس از این حادثه خواهرزاده مقتول که به طور اتفاقی در حال عبور از آن مسیر بوده خودروی دایی خود را دیده و با مشاهده این حادثه  وی را که بشدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل کرد اما وی جان باخت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7543/12/566481/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها