پرداخت وام مسکن بدون نیاز به خرید اوراق


مدیرعامل بانک مسکن از امکان دریافت وام خرید مسکن بدون نیاز به «خرید اوراق تسهیلات» و همچنین «سپرده‌گذاری» از امروز (پنجشنبه) تا ۲۲ بهمن‌ماه خبر داد.
محمود شایان گفت: از ۲۵ دی ماه امسال، طرح اعطای تسهیلات خرید مسکن به‌صورت توأم (بدون سپرده و اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن) در دستور کار شعب بانک قرار می‌گیرد. وی با بیان اینکه بانک مسکن از یک اهرم تسهیلاتی جدید برای شارژ مالی متقاضیان خرید مسکن کمک می‌گیرد، افزود: پرداخت تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده به نحوی است که ۵۰ درصد مبلغ تسهیلات از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن و ۵۰ درصد بقیه از محل منابع بدون سپرده (مجموعاً تا سقف‌های ابلاغی تسهیلات خرید مسکن اوراق گواهی حق تقدم)، پرداخت می‌شود.
مدیرعامل بانک مسکن همچنین با اشاره به نرخ سود و دوره بازپرداخت پیش‌بینی شده برای این تسهیلات، درباره دیگر شرایط اخذ آن گفت: همه شرایطی که متقاضیان برای دریافت تسهیلات اوراق گواهی حق تقدم نیاز دارند نیز برای این نوع تسهیلات جاری است. به‌عنوان مثال متقاضیانی می‌توانند از این بخش از تسهیلات استفاده کنند که سن بنای ملک خریداری شده کمتر از ۲۵ سال باشد. / بانک مسکن


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7543/7/566460/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها