اخبـــــار



ظریف: حکم بازداشت «ترامپ» صادر شد

وزیر امور خارجه با تأکید بر اینکه محل پیگیری حقوقی ترور شهید سلیمانی و همراهان ایشان محاکم قضایی ایران و عراق است، خاطرنشان کرد: حکم بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس‌ جمهوری امریکا با پیگیری زیادی که توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادها صورت گرفت، صادر شده است. به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در جلسه شورای سیاستگذاری همایش بین‌المللی مطالبات حقوقی- بین‌المللی دفاع مقدس با اشاره به بیانیه شورای عالی قضایی عراق مبنی بر صدور حکم بازداشت «دونالد ترامپ» رئیس ‌جمهوری امریکا به دلیل جنایت ترور فرماندهان شهید مقاومت گفت: این حکم با پیگیری زیادی که توسط وزارت امور خارجه و سایر نهادها صورت گرفت، صادر شده است.

سرلشکر سلامی: برای ما فرقی ندارد امریکا به برجام برگردد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قاعده نظام ما، مردم و قائمه آن، رهبر است که دشمن بر ایشان متمرکز شده و هرچه بگویند، ولو درباره واکسن، جنجال به راه می‌اندازند چون نمی‌توانند سرچشمه منطق و حکمت و کلام طیبه را تحمل کنند. به گزارش فارس، سرلشکر حسین سلامی در مراسم گرامیداشت علامه محمدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه یک مؤسسه متعلق به دشمن می‌گوید رژیم صهیونیستی از درون پوسیده شده و تعادل خود را از دست داده، گفت: وضع امریکا را هم که می‌بینیم. این در حالی است که ما از برجام مستغنی شده‌ایم و آنها چه به برجام برگردند چه نه، برای ما فرقی ندارد.

ناوبندر «مکران» به نیروی دریایی ارتش ملحق شد

ناوبندر «مکران» به عنوان بزرگترین شناور نظامی کشور با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده کل ارتش با بهره‌برداری عملیاتی در رزمایش دریایی اقتدار به ناوگان نیروی دریایی راهبردی ارتش پیوست.
به گزارش ایسنا، در این رزمایش، شناور موشک‌انداز «زره» از رده پیکان، ساخت کارخانجات نیروی دریایی ارتش هم به ناوگان این نیرو تحویل داده شد. این ناو می‌تواند 40 هدف سطحی را در رصد خود داشته و همزمان با 4 هدف سطحی درگیر شود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7543/3/566437/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها