حاشیه نگاری



■ تعدادی از هواداران استقلال حدود 4 ساعت مانده به آغاز دربی 94 مقابل ساختمان باشگاه حاضر شدند و به تشویق تیم خود پرداختند.
■ پیش از برگزاری دربی صحبت‌هایی درخصوص لغو بازی به دلیل آلودگی هوای تهران مطرح شد که کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران تشکیل جلسه داد و تمهیدات لازم بهداشتی و مراقبتی برای برگزاری این بازی از طریق هماهنگی سازمان لیگ و دانشگاه علوم پزشکی تهران به منظور استقرار تیم‌های اورژانس و... اتخاذ شد.
■ ساعاتی پیش از شروع دربی اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیأت مدیره استقلال از پاداش ۹۰۰ میلیون تومانی برای آبی‌پوشان در صورت برد در دربی خبر داد. قرار بود این مبلغ شامل 200 میلیون تومان توسط مهدی عبدیان (عضو هیأت مدیره)، 200 میلیون توسط خلیل زاده و 500 میلیون توسط اسپانسر باشگاه استقلال تأمین شود. موضوعی که انتقادهایی به همراه داشت و اعلام شد آبی‌ها در این شرایط اقتصادی ریخت و پاش می‌کنند. البته حجت نظری، عضو هیأت مدیره باشگاه هم به انتقادات پاسخ داد: «اینکه کسی از جیب خودش پاداش بدهد، ریخت و پاش نیست.»
■ محمد نادری، بازیکن سابق پرسپولیس با دسته گل به سمت نیمکت پرسپولیس رفت تا بعد از جدایی جنجالی از این تیم با گل‌محمدی سرمربی سابق خودش دیداری کند و دو طرف کدورت‌ها را کنار بگذارند. رشید مظاهری، دروازه‌بان استقلال هم با سرمربی پرسپولیس خوش‌وبش کرد. از بازیکنان تیم پرسپولیس تنها مهدی عبدی به سمت نیمکت استقلال رفت.
■ دربی 94 در شرایطی برگزار شد که برای دومین بازی متوالی این دیدار هم تماشاگری نداشت و جای تماشاگران در ورزشگاه آزادی خالی بود. در حالی که همواره تصاویر هوایی حضور پرشور هواداران دو تیم در ورزشگاه آزادی را نشان می‌داد، اما دیروز فقط طرح‌های موزاییکی روی سکوها و پرچم‌های بزرگ که توسط کانون هواداران دو باشگاه تهیه شده بود، در ورزشگاه خودنمایی می‌کرد.
■ پیش از شروع مسابقه بازیکنان دو تیم با شاخه‌های گل به سمت جایگاهی که تصویر سردار قاسم سلیمانی و شهید فخری زاده در آن قرار داده شد رفتند و به این دو شهید ادای احترام کردند.
■ ابراهیم شکوری معاون پرسپولیس هنگام ورود به جایگاه ویژه به سمت مهدی عبدیان رفت و با عضو هیأت مدیره استقلال برخورد گرمی داشت. هر دو نفر که طی روزهای اخیر در فضای مجازی علیه یکدیگر موضعگیری کرده بودند با یکدیگر خوش و بش قابل توجهی داشتند تا به این شکل به اختلافات و کدورت‌ها پایان دهند.
■ مراسم عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه برگزار شد و با توجه به سالگرد شهادت ۱۶ مأمور آتش‌نشانی در حادثه پلاسکو، به شهدای این حادثه هم ادای احترام شد.
■ سید جلال حسینی و حسین کنعانی زادگان از پرسپولیس و مهدی مهدی پور و محمد حسین مرادمند از استقلال در پایان بازی تست دوپینگ دادند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7541/18/566245/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها