اختصاص سالانه ۱۵ هزار قبر رایگان به شهروندان


سازمان بهشت زهرا(س) سالانه ۱۵ هزار قبر به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهد. روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) با تکذیب خبرهای قبر ٤٠٠ میلیونی و مقبره ٥ میلیاردی در بهشت زهرا(س)، گفت: تصویب لایحه قیمت‌گذاری قبور یکی از اقدامات مهم و شایسته و قابل توجه شورای اسلامی شهر تهران در سال‌های اخیر بوده که به‌صورت شفاف قیمت قبور و خدمات بهشت زهرا(س) به تصویب شورا رسیده است و براساس تعرفه‌های مصوب شورا که بیشترین آن بیست میلیون تومان و کمترین آن رایگان می‌باشد، دریافت می‌شود.
 این در حالی است که واگذاری یک طبقه قبر رایگان به شهروندان در صورت درخواست همچنان در دستور کار سازمان بهشت زهرا(س) قرار دارد و این سازمان به طور متوسط در سال ١٥ هزار قبر رایگان برای دفن متوفیات به شهروندان تهرانی اختصاص می‌دهد. هزینه‌های خدمات در بهشت زهرا(س) نیز تابع همین ضوابط و قوانین مصوب شورای اسلامی شهر تهران می‌باشد.
در این گزارش آمده است که سازمان بهشت زهرا(س) در حال حاضر۱۱ ماه است که در بحران بی‌سابقه در خط اول مبارزه با کرونا می‌باشد و در یکی از سخت‌ترین شرایط کاری پرسنل بهشت زهرا(س) در خط مقدم خدمات‌رسانی به شهروندان با این ویروس مبارزه می‌کنند و تاکنون سعی کرده است نهایت تکریم و تعظیم خانواده‌های داغدار را با همه توان در یک شرایط سخت در دستور کار خود قرار دهد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7541/5/566190/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها