اخبــار




مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد:
در صورت  فراخوان سایر پایه‌ها با متخلفان برخورد می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برخی دروس مخصوصاً در پایه اول و دوم نیاز به حضور دانش‌آموزان در مدرسه دارد و ایجاد رابطه عاطفی میان دانش‌آموز و معلمش باید صورت بپذیرد. به گزارش ایسنا، عبدالرضا فولادوند بیان کرد: در شهر تهران اول بهمن ماه با آمادگی تمام و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با همکاری اولیا و دانش‌آموزان کلاس‌های حضوری را آغاز می‌کنیم و انتظار داریم مدیران مدارس به ویژه در مدارس غیردولتی دستورالعمل‌ها را دقیقاً رعایت کنند. وی تأکید کرد که به‌ویژه در مدارس غیردولتی، این دستورالعمل‌ها مجوزی برای فراخوان سایر پایه‌ها به مدرسه نیست و مدیران توجه داشته باشند پایه‌های اول و دوم و درس‌های عملی هنرستان‌ها حضوری خواهد بود. اگر مشاهده شود که به استناد این بخشنامه‌ها سایر پایه‌ها فراخوان شده‌اند، با متخلفین برخورد خواهد شد. فولادوند ادامه داد: انتظار دارم اصحاب رسانه زمینه اجرایی شدن دستورالعمل را فراهم کنند. آموزش و پرورش کشورهای دیگر دنیا هم به صورت صد در صدی تعطیل نشده است.

کرونا جان ۹۱ نفر دیگر را گرفت

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۹۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به۵۶ هزار و ۲۶۲ نفر رسیده است.
 به‌گزارش وبدا، دکتر سیما سادات لاری روز گذشته با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در ایران افزود: از ظهر روز 21 دی تا ظهر (۲۲ دی ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۶ هزار و ۲۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و ۶۴۲ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۹۲ هزار و ۶۱۴ رسیده است.
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۱ هزار و ۷۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۵۶۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۸ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۷۵آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است. لاری گفت: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها، ۷ شهرستان ساری، آمل، فریدونکنار، قائمشهر و نکا در استان مازندران و بندرگز و کردکوی در استان گلستان در وضعیت قرمز قرار دارند.همچنین ۳۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۱۹ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7541/5/566186/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها