عمران خان، نخست وزیر پاکستان:

ایران ظرفیت تبدیل شدن به قدرت اقتصادی منطقه را دارد


«عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان که همواره بر لزوم لغو فوری تحریم‌های غیرقانونی امریکا تأکید کرده است، گفت: متأسفانه ایران با تحریم‌هایی مواجه است که جلوی توسعه همکاری‌های تجاری پاکستان با آن کشور را گرفته است.
به گزارش ایرنا، نخست‌وزیر پاکستان در دیدار با پژوهشگران و چهره‌های ارشد رسانه‌ای این کشور با ابراز امیدواری نسبت به رفع تحریم‌های ناعادلانه علیه ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران این ظرفیت را دارد که به قدرت اقتصادی منطقه تبدیل شود.
عمران‌خان در این نشست با اشاره به سیاست خارجی مستقل اسلام آباد به‌منظور تقویت روابط با کشورهای همسایه و دوست، افزود: طی سال‌های اخیر تفاهم خوبی برای تحکیم روابط پاکستان با جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است. نخست‌وزیر پاکستان که همواره بر لزوم لغو فوری تحریم‌های غیرقانونی امریکا تأکید کرده است، افزود: ما تفاهم خوبی با ایران برای توسعه روابط داریم. عمران‌خان در واکنش به تصمیم ایران، پاکستان و ترکیه برای راه‌اندازی قطار کانتینربر اکو و همزمان گشایش دومین مرز رسمی ایران و پاکستان، با اشاره به تحریم‌های ضدایرانی و کارشکنی آن در توسعه تجارت میان دو کشور اظهار داشت: متأسفانه ایران با تحریم‌هایی مواجه است که جلوی توسعه همکاری‌های تجاری پاکستان با آن کشور را گرفته است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7541/2/566166/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها