اخبــــار




صالحی‌امیری: نباید فکر کنیم که همه با ما دشمن هستند

سیدرضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک دیروز عنوان کرد: «ورزش ایران می‌تواند در سال ۱۴۰۰ کام ملت ایران را شیرین کند. من مخالف کسب کرسی‌های بین‌المللی نیستم و از هر کرسی دفاع می‌کنم اما بیش از 90درصد کرسی‌های ما در فرآیند توسعه ورزش قهرمانی کارکردی برای ما ندارند. اما دپیلماسی نیاز به گسترش تعاملات بین‌المللی دارد. من در سفر به عمان دیدارهای زیادی داشتم و تمام خواسته ما این بود که جایگاه فدراسیون‌های ملی را قوی‌تر کنند. نمی‌دانم چرا تئوری توطئه در ایران قوی است. در سفر به عمان با شیخ احمد رئیس بین‌المللی هندبال صحبت کردم و نظر بر این بود مسابقات در شیراز برگزار شود اما مشروط به اینکه وضعیت شیوع کرونا مساعد باشد. ما باید چنین تحلیل نکنیم که همه با ما دشمن هستند.»

کریمی: در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کنم

طبق اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال، سابقه بازیکنانی که 4 سال در لیگ حرفه ای مردان، زنان یا فوتسال شرکت کرده باشند یا سابقه بازی در تیم های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مردان و زنان را داشته باشند، معادل 4 سال سابقه مدیریت ورزشی محسوب می شود و برای همین ستارگان فوتبال هم می توانند کاندیدای ریاست فدراسیون شوند. در این چند وقت هم خبرهایی مبنی بر حضور چهره های فوتبالی مختلف شنیده می شود ولی علی دایی گفت که در انتخابات شرکت نمی کند. با این حال علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس، با انتشار پستی در اینستاگرامش نوشت:« می‌خواهم همچنان کنار مردم سرزمینم باشم و به عنوان کاندیدا در پست ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کنم. تغییرات اساسی از سوی فیفا و ای اف سی شکل گرفته و حالا فوتبالی‌ها راحت تر می‌توانند وارد عرصه انتخابات شوند و من امیدوارم در روز 10 اسفند فوتبال ایران عزیزمان یک روز پاک و عاری از هرگونه زد و بندهای  ناسالم را تجربه کند.» جالب اینکه مهدی مهدوی کیا هم در کامنتی زیر پست جادوگر نوشت:« اتفاقی بسیار مفید برای فوتبال ایران، همگی از تو حمایت خواهیم کرد برادر.» حالا باید دید این هافبک سابق بایرن مونیخ از حمایت های لازم برای حضور در انتخابات برخوردار خواهد شد یا خیر.

تصویب انتقال کمپ حجازی از وزارت ورزش به استقلال

وزیران عضو کمیسیون لوایح به پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان و به استناد قانون محاسبات عمومی کشور و قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، با واگذاری مالکیت مجموعه ورزشی زنده ‏یاد ناصر حجازی (دو پلاک ثبتی، هریک به مساحت ۱۰ هزار مترمربع) واقع در تهران، از وزارت ورزش و جوانان به شرکت فرهنگی ورزشی استقلال موافقت کردند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی هیأت دولت براساس این تصمیم، مجموعه‏ یادشده توسط کارشناسان منتخب مجمع عمومی شرکت‏ مذکور به قیمت روز ارزیابی و پس از تأیید مجمع عمومی، سرمایه آن شرکت‏ معادل قیمت مذکور افزایش می‏‌یابد.

دستیاران برانکو چقدر پاداش از پرسپولیس می‌خواهند؟

وکیل برانکو ایوانکوویچ با ارسال نامه‌ای به فیفا از این نهاد درخواست کرده پاداش صعود پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ و البته مالیات سه دستیار سرمربی اسبق سرخ پوشان پرداخت شود. دارو بوسیچ در این خصوص به فارس، گفت: «ما درخواست جدیدی ارائه نکرده‌ایم. در قرارداد باشگاه پرسپولیس با برانکو و دستیارانش بندی آمده بود که در صورت صعود تیم به لیگ قهرمانان در پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ باید مبلغی به آنها پرداخت شود و حالا پرسپولیس باید ۲۰ هزار یورو به زلاتکو و به مارکو و ایگور هم ۱۵ هزار یورو به عنوان پاداش صعود به لیگ قهرمانان پرداخت کند. اداره مالیات کرواسی برگه تسویه مالیات تمام سال‌های حضور برانکو و دستیارانش در ایران را می‌خواهد و به همین دلیل ما از پرسپولیس درخواست کرده‌ایم این مالیات را در ایران پرداخت کند و برگه تسویه حساب را به ما ارائه بدهد‌. مبلغ این مالیات بسیار زیاد است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7535/18/565508/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها