قرار در مترو برای کلاهبرداری



گروه حوادث/ مرد شیاد که به بهانه صدور برگه معافیت از خدمت سربازی و سایر خدمات دولتی بیش از 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد با قربانیانش در ایستگاه مترو قرار می‌گذاشت.
 سرهنگ «سعید عطاالهی» رئیس پلیس مترو در تشریح این خبر گفت: پرونده‌ای مبنی بر شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار به پلیس مترو رسید و تیمی از مأموران پلیس مترو بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.
در تحقیق از شاکیان آنها اعلام کردند با متهم که خود را صاحب پست و مقام در دستگاه‌های دولتی معرفی کرده و مدعی بود می‌تواند گواهینامه ترخیص وسایل توقیفی از پارکینگ یا معافیت از خدمت سربازی و خروج از کشور بدون طی تشریفات قانونی دریافت کند، در دفتر کارش در محدوده مرکزی تهران آشنا شده‌اند و مبالغی به وی پرداخت کرده‌اند. در بررسی پرونده‌ها مشخص شد که متهم بیشتر قرار‌های خود را در داخل ایستگاه‌های مترو گذاشته و مالباختگان برای پرداخت وجوه درخواستی وی را در ایستگاه مترو بویژه ایستگاه مرکز شهر ملاقات کرده‌اند. بنابراین تصویری از متهم در اختیار تیم‌های مختلف پلیس مترو قرار داده شد تا اینکه تیم عملیات پلیس مترو امام خمینی موفق شدند متهم را هنگام پرسه‌زنی در سکوی مترو امام خمینی(ره) شناسایی کنند.
وی اظهار کرد: متهم پس‌از انتقال به پلیس مترو، تا کنون به 50 فقره کلاهبرداری اعتراف و اظهار داشت با افتتاح دفاتری در سطح شهر، سوژه‌های خود را شناسایی و با گذاشتن قرار در ایستگاه‌های مترو، بیش از 10 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7535/12/565479/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها