معاون رئیس جمهوری: خط انتقال گوره به جاسک مهمترین طرح کشور است




بندرعباس - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: همه طرح‌های درحال اجرای کشور دارای اهمیت فراوانی هستند اما از بین آنها طرح خط انتقال گوره به جاسک را می‌توان مهمترین طرح‌ها ذکر کرد.
محمدباقر نوبخت روز دوشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث مخازن ذخیره‌سازی نفت خام به ظرفیت ۱۰ میلیون بشکه در بندرجاسک به روش BOT اظهار داشت: هیچ یک از طرح‌های در دست اجرا به اندازه این خط لوله که می‌توان با آن تنگه هرمز را دور زد دارای اهمیت نیست.
وی ادامه داد: گزارش داده شده از روند اجرای طرح هزار کیلومتری خط لوله گوره به جاسک امید بخش بوده و اقدام‌های خوبی انجام شده است و با تکمیل آن می‌توان تنگه هرمز را پشت سر گذاشت و از ظرفیت ملی دریای عمان بخوبی استفاده کرد.
وی اضافه کرد: آینده با همه سختی‌هایی که اکنون وجود دارد متعلق به ملت ایران بوده و اجرای این طرح با توجه به فرصت فرآوری کشور بسیار با اهمیت
خواهد شد.
معاون رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: کار با قوت در حال نزدیک شدن به مراحل پایان خود بوده و این سفر و گزارش اقدام‌های انجام شده در اینجا خستگی مرکز را برطرف کرد.نوبخت بیان داشت: به امید روزی که خبر بهره‌برداری کامل این طرح را رسانه‌ها به همه مردم و ایرانیانی برسانند که در خارج به توسعه کشور
دل بسته‌اند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7535/7/565460/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها