آغاز بهره‌برداری از طرح تأمین آب بیش از 12000 نفر در سیستان و بلوچستان




زاهدان - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: طرح آبرسانی به جمعیت 12 هزار نفری ساکنان شهرک‌های غرب زاهدان به بهره‌برداری رسید.
علی‌رضا قاسمی افزود: حدود دو دهه از واگذاری اراضی و سکونت مردم در شهرک‌های غرب زاهدان می‌گذرد و بیش از ۱۲ هزار شهروند معادل جمعیت یک شهر در این منطقه شامل غدیرشهر، مسکن مهر سه خانواری، شهرک جهاد و شهرک برق سکونت دارند.
این مقام مسئول اضافه کرد: این مناطق تاکنون فاقد آب لوله کشی شهری بوده و آب به‌صورت تانکری با کیفیت نامشخص و قیمت گزاف توسط مردم خریداری، ذخیره و به مدت 15 تا 20 روز مصرف می‌شد.
وی افزود: قرار بود آب شرب این شهرک‌ها که در طرح الحاقی جدید به محدوده شهری زاهدان اضافه شدند، از محل خط دوم انتقال آب چاه نیمه به زاهدان تأمین شود، اما به‌دلیل تأخیر در اجرای این پروژه، اهالی این مناطق برای چندین سال ناگزیر به استفاده از آب تانکری بودند که باعث بروز مشکلات عدیده‌ای به جهت کیفی و بهداشتی برای آنها شده بود. قاسمی اظهار کرد: به‌رغم کمبودهای موجود در منابع تأمین آب شهر زاهدان، طرح آبرسانی به شهرک‌های غرب شامل ایستگاه پمپاژ، خطوط انتقال و شبکه‌های توزیع آب اجرا شده و در حال بهره‌برداری است.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7535/6/565453/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها