اخبـــار




آغاز هفته هشتم لیگ برتر با دیدار مس - سپاهان

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال از امروز با برگزاری یک مسابقه آغاز می‌شود که طی آن مس و سپاهان از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برابر هم قرار می‌گیرند که این مسابقه را بازی برندگان می‌توان نامید. شاگردان محمد ربیعی در حالی میزبان این بازی هستند که پس از برتری برابر نفت مسجد سلیمان مقابل نساجی هم به پیروزی 1-0 رسیدند تا خود را از انتهای جدول بالا بکشند. از سوی دیگر شاگردان محرم نویدکیا در شرایطی به میدان می‌روند که آخرین بار در هفته ششم برابر نساجی به پیروزی 4-0 رسیدند و بازی هفته هفتم‌شان برابر پرسپولیس به‌دلیل حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و سپاهانی‌ها حالا پس‌از 11 روز دوباره در لیگ برتر بازی می‌کنند.

احمدی نژاد: در سطح من نبود دایی را برکنار کنم

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهوری سابق، سرانجام به یک ابهام مهم ورزشی در دوران مدیریتش پاسخ داد. احمدی‌نژاد که در لایو اینستاگرامی حضور یافته و پاسخ دو روزنامه‌نگار ورزشی را می‌دهد، در پاسخ به سؤالی درباره موضوع برکناری علی دایی پس از شکست ایران در برابر عربستان، به آنها گفت در سطح او به‌عنوان یک رئیس‌جمهوری نبوده که وارد جزئیاتی مثل این شود. او در این باره گفت:«این مسائل و این نگاه رو به عقب چیزی را تغییر نمی‌دهد و این مسأله به هیچ وجه دغدغه جامعه ورزشی ما نیست، ضمن اینکه سطح رئیس‌جمهوری این نیست که در مسائلی مثل این دخالت کند.» او همچنین در پاسخ به این سؤال که به علی آبادی گفته است برای ثبت‌نام ریاست فدراسیون فوتبال پیشقدم شود وگرنه خودش می‌رود و فوتبال را درست می‌کند هم این‌طور پاسخ داد:«این یک ادبیات مدیریتی است. منظور من این نبود که وارد فوتبال بشوم. من فقط به آقای علی آبادی گفتم وضعیت فوتبال را درست کن وگرنه خودم این کار را می‌کنم. اما این معنی اش این نیست که مثلاً خودم می‌خواستم سرمربی تیم یا رئیس فدراسیون بشوم یا مسائلی از این دست.» احمدی‌نژاد در پاسخ به سؤالی درباره اینکه قصد داشته فیفای اسلامی تأسیس کند هم گفت:«رئیس‌جمهوری باید آرمان‌ها و اهداف بزرگ داشته باشد. اگر یک اتحادیه‌ای مثل فیفا تشکیل شود و کارش را درست انجام ندهد، چه اشکالی دارد که یک اتحادیه موازی آن درست بشود.»

نخستین تمرین شاگردان یحیی پس‌از فینال آسیا

تیم پرسپولیس پس‌از کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ قهرمانان 2020 آسیا، یکشنبه شب وارد تهران شد. این تیم از ساعت 12:30 دوشنبه با حضور تمامی بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداخت تا خود را برای دیدار معوقه هفته پنجم لیگ برتر مقابل نساجی آماده کند. پیش‌از شروع تمرین، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی با بازیکنان صحبت کرد. بازیکنان ابتدا در زمین چمن، زیر نظر مربی بدنساز تیم به گرم کردن بدن‌ها پرداخته و پس از آن با انجام حرکات کششی و دوهای سرعتی، بعد از نیم ساعت به سالن رفتند و وزنه زدند. تعدادی از بازیکنان پس‌از بدنسازی در سالن، به زمین چمن بازگشته و در طول زمین، دویدن را در دستور کار داشتند.

غیبت 4 بازیکن در تمرین استقلال

تمرینات استقلال بعد‌از 2 روز تعطیلی از روز دوشنبه برای بازی گل‌گهر سیرجان آغاز شد و در ابتدای تمرین بازیکنان و کادر فنی تولد مدد جباری، مسئول تدارکات این تیم را به وی تبریک گفتند. شیخ دیاباته مثل چند روز گذشته به‌صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. عارف غلامی که دیدار با ذوب‌آهن را از دست داده بود از دیروز در تمرینات گروهی آبی پوشان شرکت کرد. فرشید اسماعیلی مثل روزهای اخیر در تمرینات آبی پوشان حضور نداشت. همچنین رشید مظاهری با اجازه کادر فنی به مرخصی رفت و داریوش شجاعیان و محمد نادری نیز به‌دلیل مصدومیت غایب بودند. تمرین دیروز تیم استقلال با صحبت‌های محمود فکری سرمربی این تیم آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز گرم کردند و تمرینات سرعتی و قدرتی را پشت سر گذاشتند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7523/18/564017/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها