اخبــــار




مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا ۵ دی‌ماه تمدید شد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: فرصت متقاضیان مسکن ملی برای تکمیل و پرداخت آورده نقدی تا ساعت ۲۴ جمعه (پنجم دی‌ماه) تمدید شد.
«محمود محمودزاده» افزود: آخرین مهلت نام‌نویسی مسکن ملی تا ۳۰ شهریور بود که تا ساعت ۲۴ روز ۳۰ آذرماه برای تکمیل مدارک و آورده نقدی مهلت داده شد. وی افزود: برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ دی دوباره فرصتی را برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده‌اند اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند، تعیین کردیم.
محمودزاده ادامه داد: کسانی که پول واریز کرده اند و پیامک برای آنها نیامده مشکلی نیست و می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام و ورود کد رهگیری‌شان از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند. وی افزود: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام‌نویسی جدیدی را برای مسکن ملی خواهیم داشت./ پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

٨٩ پروژه ریلی به ارزش ٢٧٧ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته حمل و نقل، ۸۹ پروژه ریلی به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.
به گزارش ایرنا این پروژها دیروزاز طریق ویدیوکنفرانسی و در چهار استان کشور با دستور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به بهره‌برداری رسید.
این پروژه‌ها شامل ۱۲ پروژه در حوزه فنی و زیربنایی به ارزش ۲۲۱ میلیارد تومان و ۷۷ پروژه در حوزه خدمات ساختمان و ایستگاهی به ارزش ۵۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح شبکه ریلی است.  ارزش این ۵۲۱ دستگاه افزون بر هزار و ۳۵۶ میلیارد تومان است.

۲۴ پروژه ریلی با هدف ارتقای ایمنی در سفر با قطار به بهره‌برداری رسید
در همین حال مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به بهره‌برداری از ٨٩ طرح ریلی، گفت: از این تعداد ۲۴ پروژه در راستای ارتقای ایمنی است که اعتماد به شبکه حمل و نقل سبز را بین مسافران افزایش می‌دهد.
«سعید رسولی» مدیرعامل شرکت راه آهن دیروز در مراسم بهره‌برداری از ٨٩ پروژه ریلی که در چهار استان کشور به صورت ویدیوکنفرانسی به بهره‌برداری رسید، افزود: و در ادامه سلسله افتتاح‌های راه‌آهن با شعار «امیدآفرینی روی ریل خودباوری» ۸۹ پروژه به ارزش ۲۷۷ میلیارد تومان افتتاح شد.
وی درباره جزئیات پروژه‌ها گفت: ۲۴ پروژه در راستای ارتقای ایمنی و ۱۱ پروژه در راستای آراستگی شبکه ریلی و کاهش آلودگی هوا است.
این مقام مسئول ادامه‌داد: در بخش بازسازی و بهسازی خطوط ۱۲ پروژه و در بخش ساخت و تکمیل خطوط چهار پروژه به ارزش ۳۷.۵ میلیارد تومان داریم. معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سه پروژه تطویل خطوط ایستگاهی به ارزش ۱۷.۵ میلیارد تومان و ۷۷ پروژه در حوزه خدمات و ایستگاه‌ها به ارزش ۵۶ میلیارد تومان، از دیگر  پروژه هایی بود که به دستور وزیر راه افتتاح شد.
وی خاطرنشان‌کرد: برخی از این پروژه‌ها هرچند با ارقام کوچک اما با همت بلند انجام شد و دستاوردهای مهمی برای شبکه ریلی به دنبال خواهد داشت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7523/8/563970/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها