کنسرت آنلاین محمد معتمدی برگزار شد

«تهران عاشق» به خانه‌های مردم آمد




محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی، اولین اجرای آلبوم «تهران عاشق» را روی صحنه برد. شامگاه شنبه 29 آذرماه سالن همایش‌های برج میلاد تهران، این بار با حضور یکی دیگر از خواننده‌های نام آشنای موسیقی کشورمان میهمان خانه‌های مردم شد. اجرای آنلاینی که به‌منظور پرکردن اوقات فراغت شهروندان در روز‌های کرونایی برنامه‌ریزی شده تا در این شب‌ها که به خانه ماندن تأکید بسیار است، مردم با حال خوشی در خانه بمانند.این اقدامات با همت شهرداری تهران، دفترموسیقی ومعاونت فضای مجازی صداوسیما انجام گرفته است. این کنسرت‌ها در 4 شب و به مناسبت شب یلدا برگزار شد.اگرچه محمد معتمدی درسال‌های قبل نیز کنسرت‌هایی در این شب ها اجرا کرده است اما این بار دراجرایی به‌صورت آنلاین تازه‌ترین آلبوم خود را به مردم معرفی کرد.«تهران عاشق» عنوان اثر جدید اوست به آهنگسازی و تنظیم محمدرضا چراغعلی و با ترانه‌هایی به سروده سجاد عزیزی آرام، که در چند روز گذشته (21 آذرماه) به‌صورت دانلود رایگان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. معتمدی پیش‌تر با آهنگساز و ترانه سرای این اثر در تیتراژ یک سریال همکاری داشته و به‌گفته خودش «از آنجا که حاصل این همکاری از جانب مخاطبان، بخوبی پذیرفته شده بود، به این فکر افتادیم تا این همکاری را در قالب یک آلبوم منتشر کنیم.»
«پناه آخر»، «تهران عاشق»، «می‌نویسم عشق»، «با من بمان»، «سراب»، «ایران»، «بی‌خاطره»، «پریشانی»، «گل سنگ» اسامی قطعاتی است که در آلبوم «تهران عاشق» منتشر شده است.
این آلبوم که هدیه‌ای از سوی عوامل اثر و حامیان آن برای مردم در شب یلدا است، متفاوت با دیگر کارهای این خواننده بوده و سبک آن نزدیک به موسیقی پاپ است اگرچه معتمدی در گفت‌و‌گو با برخی رسانه‌ها اشاره داشته «ژانر موسیقی پاپ هم می‌تواند خوب باشد. ما گاهی گمان می‌کنیم هر آنچه که در موسیقی سنتی تولید می‌شود، ارزشمند است و هر چیزی که در موسیقی پاپ خلق می‌شود، فاقد ارزش است؛ در حالی‌‌که ما آهنگ‌سازان بسیار بزرگی در حوزه موسیقی پاپ مثلِ واروژان، بابک بیات و ناصر چشم‌آذر و دیگران داشته‌ایم که توانسته‌اند آثار بسیار موفقی در این زمینه بسازند.» حالا باید دید تغییر نگاه موسیقایی معتمدی و همراه شدن با موسیقی روزجامعه چه بازتابی خواهد داشت.‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7522/19/563904/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها