آذری‌جهرمی:

برای رفع مشکلات اینترنت در سیستان و بلوچستان مستقر می‌شوم



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که از هفته آینده به مدت ١٠روز شخصاً در سیستان‌وبلوچستان مستقر می‌شوم تا مشکلات ارتباطی روستاهای این استان رفع شود.
«محمدجواد آذری‌جهرمی» در برنامه زنده اینستاگرامی خود وضعیت ارتباطات و اینترنت روستاهای سیستان و بلوچستان و برنامه‌های ویژه دولت برای پیشرفت ارتباطات در این استان را تشریح کرد. وی گفت: تصمیم گرفته‌ام برای اینکه اتصال روستاهای سیستان و بلوچستان که پروژه بزرگی است روی ریل بیفتد و کار خوب پیش برود از شنبه هفته آینده (ششم دی‌ماه) به مدت ۱۰ روز در استان مستقر شوم. آذری‌جهرمی ادامه‌داد:‌پس از بازگشت نیز یکی از معاونان وزراتخانه به‌طور دائم تا اتمام پروژه در استان مستقر خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد: با یک برنامه عملیاتی بتوان کاری کرد که تا پایان اردیبهشت‌ماه کل محرومیت در حوزه ارتباطی استان سیستان و بلوچستان از بین برود. وزیر ارتباطات گفت: مطابق سرشماری سال ۹۵،‌ سیستان و بلوچستان هفت هزار و ۱۴۸ روستا دارد؛ از این تعداد روستا، سه هزار و ۴۴۲ روستا بالای ۲۰ خانوار بوده و جمعیت ۳۴۵هزار و ۵۰۰ خانوار معادل یک میلیون و ۳۳۶ هزارو ۵۰۳ نفر در این روستاها ساکن هستند. وی افزود: برنامه ششم توسعه تکلیف کرده تا پایان سال اجرای این برنامه ۸۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7522/1/563815/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها