وزیر راه و شهرسازی:

مشکل جابه‌جایی واکسن کرونا نداریم


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برای عملیاتی شدن پروژه بزرگ ریلی شلمچه- بصره، در ۲ سال گذشته زمان زیادی گذاشته‌ایم، گفت: اکنون سرمایه‌گذار و پیمانکار این پروژه انتخاب شده و زمین تجهیز کارگاه نیز مشخص شده است.
محمد اسلامی در آیین بهره‌برداری از چند پروژه فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز بیان کرد: با توجه به توافقات خوبی که با کشور عراق داشتیم، عملیات اجرایی راه آهن شلمچه به بصره که از آرزوهای دیرینه مردم این استان است، آغاز می‌شود.
وی افزود: بی‌شک با تعامل یکپارچه می‌توانیم این پروژه را که یکی از پروژه‌های مهم خوزستان است آغاز کنیم.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پایانه مسافری فرودگاه بین‌المللی آبادان نیز بزودی بهره‌برداری می‌شود، ادامه داد: تا پایان عمر دولت دوازدهم، علاوه بر توسعه راه‌های خوزستان در حوزه بنادر و خطوط ریلی نیز پروژه‌های تأثیرگذاری یا به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
وی گفت: همچنین تا پایان عمر دولت دوازدهم در مجموع ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه به راه‌های خوزستان و حداقل ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی به راه‌های روستایی اضافه خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی همچنین در حاشیه این مراسم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه «اخیراً یکی از مسئولان اعلام داشته است که ایرلاین‌های ایرانی امکان حمل واکسن‌های کرونا را به کشور ندارند، آیا این موضوع صحت دارد؟»، گفت: ایرلاین‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مشکلی برای جابه‌جایی و حمل واکسن کرونا ندارند و ما آمادگی حمل و جابه‌جایی این واکسن را داریم.
وی ادامه داد: مسئولی که در وزارت بهداشت آن صحبت را مطرح کردند به ما نگفتند و ما اطلاع نداریم این فرد با چه کسی صحبت کرده است./ایرنا



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7520/1/563542/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها