دانلود ویدیوهای آنلاین با کیفیت بالا





گاه هنگام دانلود یک ویدیو از اینترنت کیفیت آن پایین می‌آید که برای حل این مشکل می‌توان از نرم‌افزارها بهره گرفت. Save2Pc نرم‌افزار قدرتمندی برای دانلود ویدیوهای آنلاین اینترنتی و ذخیره‌سازی آنها با پسوندهایی مانند Avi, MPEG یا FLV به شمار می‌رود.
این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد تا به سادگی ویدیوی مورد نظرشان را از اینترنت دریافت کنند؛ باید گفت که رابط کاربری این نرم‌افزار هم بسیار ساده است و استفاده از آن، نیاز به تخصص خاصی ندارد. همچنین برای استفاده از این نرم‌افزار، نیازی به استفاده از اسکریپت‌ها برای مرورگرهای وب نخواهید داشت.
save2pc نرم‌افزاری کوچک، سریع، مفید، عملی و قدرتمند است که می‌تواند کارها را برای کاربر بسیار ساده کند. برای کار با این نرم‌افزار تنها کافی است URL مربوط به ویدیو را در برنامه وارد کنید و دکمه start را فشار دهید. به این ترتیب فایل‌های دریافت شده، به سادگی در مدیاپلیر پیشفرض داخل سیستم شما اجرا خواهد شد.
البته باید گفت که تاکنون نسخه‌های متعددی از این نرم‌افزار ارائه شده است اما نسخه ultimate این نرم‌افزار، بهترین نمونه موجود است که به کاربران این اجازه را می‌دهد تا ویدیوهای HD و HQ را دانلود کنند. همچنین باید گفت که نرم‌افزار save2pc بیش از ۳۰ سایت برتر به اشتراک گذارنده ویدیوها پشتیبانی می‌کند که امکان بسیار مناسبی به شمار می‌رود. گفته می‌شود که با کمک گرفتن از این نرم‌افزار سرعت دانلود شما تا
 ۲۰۰ درصد افزایش خواهد یافت. از ویژگی‌های این نرم‌افزار می‌توان به برطرف شدن اررورهای «404 Not Found» , «400 Bad request», «502 Bad gateway» اشاره کرد. امکان تفکیک و دانلود همزمان از چندین سرور و نیز قابلیت کانورت فایل‌های دانلود شده به فرمت‌های قابل پخش در iPod, PSP, PDA, iPhone, Mobile Phone از دیگر توانمندی‌های این نرم‌افزار پرکار به شمار می‌رود. با کمک این نرم‌افزار همچنین امکان ذخیره کردن فایل‌های دانلود شده به فرمت‌های AVI ، MPEG ، FLV ، WMV وجود دارد و ازسوی دیگر می‌توان فایل ویدیویی دریافتی را به فرمت‌های دستگاه‌های پخش کننده تلفن همراه همچونMOV ، MP4  ، MP3 ، WAV تبدیل کرد. اگر شما هم علاقه‌مندید که این نرم‌افزار را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را براحتی و به صورت رایگان از
P30world.com بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7519/17/563467/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها