اجرای طرح نظارتی ویژه یلدا در قزوین



قزوین - مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا با هدف تشدید نظارت بر بازار اقلام پرمصرف اجرا می‌شود.
به گزارش ایرنا، هوشنگ محمدی گراوند اظهار داشت: این طرح از روز چهارشنبه در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان آغاز می‌شود و تا پایان فصل پاییز ادامه دارد. وی افزود: با توجه به وضعیت کرونا و در پیش بودن شب یلدا و شلوغی بازار آجیل، میوه، شیرینی و سایر مایحتاج مراسم این شب، طرح ویژه نظارتی از سوی تعزیرات حکومتی استان قزوین اجرا می‌شود و به پرونده‌های ارجاعی در این زمینه خارج از نوبت رسیدگی و با هرگونه تخلف بجد برخورد خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی گفت: این طرح با حضور بازرسان دستگاه‌های ذیربط از جمله صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه‌های اصناف، دانشگاه علوم پزشکی و رئیس شعبه سیار تعزیرات حکومتی در مراکز عرضه میوه و آجیل و مایحتاج مردم اجرا می‌شود و در صورت مشاهده تخلف به‌صورت ویژه و در صورت نیاز در محل و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد. وی تأکید کرد: در این خصوص شعبه ویژه‌ای در اداره کل تشکیل شده تا در صدور آرای متخلفان تسریع شود.
محمدی از کسبه استان خواست که حقوق مصرف کنندگان و انصاف را درباره مردم رعایت کنند و شهروندان نیز در صورت مواجهه با هرگونه تخلف موارد را به سامانه ۱۳۵ یا شماره تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند تا در اسرع وقت به شکایات رسیدگی شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7519/11/563442/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها