لزوم داشتن حمل ونقلی پیشرفته و اثرگذار



وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تکرار حضور حماسی رانندگان در سال ۶۲ در دوران کرونا و قدردانی از رانندگان، به مناسبت هفته حمل ونقل بر لزوم یک حمل ونقل پیشرفته، کارآمد و اثرگذار و همچنین جذاب برای رقابت در همه مدهای حمل ونقلی تأکید کرد. محمد اسلامی در پیامی به مناسبت هفته حمل ونقل ضمن قدردانی از زحمتکشان در این عرصه، این روز را به همه فعالان در حوزه‌های مختلف حمل ونقلی تبریک گفت.
در متن پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است: «۲۶ آذر یادآور حماسه بزرگی است که رانندگان عزیز کشور با گوش دادن به ندا و فرمان حضرت امام‌(ره) و لبیک گفتن، آن را آفریدند. رانندگانی که با حضور متعهدانه و مؤمنانه خودشان در بنادر کشور توانستند یک ثبت تاریخی را برای حضور غیرتمندانه‌شان بابت تخلیه کالاهای اساسی از بنادر انجام دهند. این روز را به عزیزان راننده و شرکت‌های حمل ونقل و دست‌اندرکاران حوزه حمل ونقل تهنیت و به خانواده این عزیزان تبریک ویژه می‌گوییم که بیشتر اوقات از پدر خانواده دور هستند و مسئولیت را به تنهایی برعهده می‌گیرند تا این عزیزان بتوانند با خیال راحت و آرامش به جامعه خودشان خدمت کنند؛ خدمتی ماندگار که شریان حیاتی یک کشور است تا جابه‌جایی بار و مسافر را به اقصی نقاط محقق کنند. موضوع حائز اهمیت این است که حماسه رانندگان در سال ۱۳۶۲ در انتقال کالاهای اساسی از بنادر در دوره کرونا نیز مجدد تکرار شد و شاهد این حضور حماسی بودیم و در این شرایط سخت کرونایی یک لحظه عزیزان راننده، شرکت‌ها و کل جامعه حمل ونقل کشور آرامش نداشتند. حضوری متعهدانه و مؤمنانه که همچنان در حال انجام است تا اجازه داده نشود هیچ‌گونه خللی در تدارکات کالای اساسی و مایحتاج مردم، کارخانه‌ها و معادن کشور به وجود آید.
امیدواریم همواره با تسهیلگری و توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن سازوکارهای پیشرفت بتوانیم یک حمل ونقل پیشرفته، کارآمد و اثرگذار و همچنین جذاب برای رقابت در همه مدهای حمل ونقلی را برای مردم عزیز کشورمان فراهم کرده تا به این شکل سهم بزرگی در شکوفایی اقتصاد ملی ایفا کنیم./ وزارت راه



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7519/7/563424/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها