کاروان پرسپولیس عازم قطر شد

سرخ‌ها امیدوار به فتح جام




گروه ورزشی/ پرسپولیس که باید 29 آذر در فینال لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود، ساعت 13 دیروز با پرواز چارتر عازم قطر ‌شد تا برای برگزاری این بازی سرنوشت‌ساز آماده شود. سرخپوشان پایتخت که پس از بازی درون تیمی‌شان، شنبه برای خداحافظی با خانواده‌شان به منزل رفته بودند، صبح دیروز به هتل بازگشتند تا پس از ساعاتی به فرودگاه بروند. اعضای کانون هواداران این باشگاه هم برای حمایت از تیم در دیدار فینال، پرچم‌های بزرگی را آماده کرده بودند که همراه کاروان پرسپولیس به قطر برده شد. بجز بازیکنان که با گرمکن‌های تیم به هتل آمده بودند و داوود فنایی، دیگر مربیان پرسپولیس لباس‌های شخصی بر تن داشتند.
وحید امیری هم با پسرش که او را در آغوش گرفته بود، به هتل آمد و با یکی از دوربین‌های حاضر در محل گفت‌وگو کرد و تدارکات پرسپولیس هم از امیری درخواست کرد خودش و پسرش ماسک بزنند. ضمن اینکه برای بدرقه سرخپوشان یک گوسفند ذبح شد و آنها از زیر قرآن رد شده و سوار اتوبوس‌های خود شدند تا عازم فرودگاه شوند. در این سفر جعفر سمیعی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعضای تیمش را همراهی نکرد. او اعلام کرده چهارشنبه راهی قطر می‌شود تا در کنار سرخپوشان قرار گیرد.  سیامک نعمتی، درباره آخرین وضعیت پرسپولیس گفت: همه چیز خوب است و آماده دیداری تاریخی می‌شویم. امیدوارم بتوانیم با دست پر از قطر بازگردیم و دل هواداران و مردم ایران را شاد کنیم.»
 امید عالیشاه هم چنین صحبت کرد: «من به عنوان یک سرباز در کنار تیم هستم. تا جایی که می‌توانم، در خدمت تیم هستم و حتی کار کوچکی هم شده برای تیم انجام خواهم داد.» کمال کامیابی‌نیا هم از انگیزه بالای خودش و هم‌تیمی‌هایش حرف زد: «فکر می‌کنم انگیزه ما نسبت به 2 سال پیش مقابل کاشیما که نایب قهرمان شدیم، هزار برابر است و امیدوارم جام را به مردم ایران هدیه بدهیم. این جام هم برای فوتبال کشور خوب است و هم برای لیگ. همه تیم‌ها آرزو دارند که به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند و ما هم الان در فینال هستیم و امیدوارم جام را براحتی از دست ندهیم.» محمدحسین کنعانی‌زادگان هم گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم.  ما فینالیست غرب آسیا هستیم و تقابل دو قطب شرق و غرب آسیا خیلی سخت است. امیدوارم بتوانیم با پیروزی از زمین بیرون بیاییم و با دعای هواداران به قهرمانی برسیم.» افشین پیروانی، سرپرست پرسپولیس نیز گفت: «شرایط تیم خوب است. فینال آسیا، تقابل امکانات و ثروت تیم‌های شرقی در برابرغیرت و تعصب ایرانی است. امیدوارم با جام قهرمانی به ایران برگردیم.» علی رغبتی، عضو هیأت مدیره پرسپولیس هم گفت: «همه شرایطی که تیم برای آمادگی لازم داشت، برایش فراهم شد تا پرسپولیس با دست پر به ایران برگردد. آقای سمیعی و بنده و آقای محمد علیپور در این سفر هستند. به خاطر بحث‌هایی که با AFC داشتیم، تصمیم گرفتیم که با این شکل به قطر برویم و صحبت‌های لازم را انجام دهیم. ما تجربه یک ماه قبل را داریم و تمام شرایط فراهم شده است. قهرمانی پرسپولیس پاداش معنوی‌اش غیرقابل شمارش است. ما از حمایت‌های رئیس جمهوری و ارگان‌های دیگر هم برخوردار هستیم. پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و در زمانی که به موفقیت رسیدیم، آن را اعلام خواهیم کرد. به طور قطع پاداش‌های مالی برای قهرمانی پرسپولیس در نظر گرفته شده است.»

بــــرش
اولسان هیوندای رقیب پرسپولیس شد

بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا (مسابقه فینال در منطقه شرق) دیروز برگزار شد و تیم‌های اولسان هیوندای کره‌جنوبی و ویسل کوپه ژاپن در ورزشگاه جاسم بن حمد‌السد به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان 120 دقیقه با پیروزی 2-1 اولسان هیوندای به پایان رسید؛ در این بازی، ویسل کوبه که آندرس اینیستا کاپیتان سرشناسش را به‌ دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، توسط یاماگوچی (52) به گل رسید و یانسن (83) گل تساوی نماینده کره را به‌ ثمر رساند. البته داور این گل را مردود اعلام کرده بود که با کمک VAR تصمیمش را اصلاح و آن را قبول کرد تا کار به وقت‌های اضافی کشیده شود. اولسان هیوندای در دقیقه 116 وقت‌های اضافه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد که جونیور نگارائو آن را به گل تبدیل کرد تا اولسان هیوندای به فینال راه پیدا کند و رقیب پرسپولیس شود.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7516/18/563099/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها