کامپیوتر خود را امن کنید





یکی از بهترین راهکارها برای محافظت از کامپیوتر و... استفاده از نرم افزارهای ضد ویروس و بدافزار است که یکی از نمونه‌های موفق را می‌توانUVK Ultra Virus Killer دانست؛ یک نرم افزار حرفه‌ای برای حذف و پاکسازی ویندوز از وجود ویروس‌ها و بد افزارها که با استفاده از ظاهر ساده و کاربرپسند آن براحتی می‌توانید سیستم تان را از وجود بدافزارها پاکسازی کنید.
از ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به فیلتر تمامی پردازش‌های در حال اجرا برای بررسی احتمال وجود بدافزارها اشاره کرد. قابلیت انتخاب و پردازش چندین پردازش در یک زمان و همچنین قابلیت از کار انداختن چندین پردازش در یک دستور از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. با کمک این آنتی ویروس همچنین می‌توانید تمامی پردازش‌های ناشناخته و فولدرهای مشکل دار را از کار بیندازید و آنها را پاک کنید. امکان توقف یا استارت پردازش‌های در حال انجام، قابلیت وریفای کردن امضای انتقال فایل‌ها و نیز پشتیبانی از نمایش پردازش‌های مرتبط به اینترنت از دیگر توانمندی‌های این آنتی ویروس به شمار می‌رود. از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار امکان نمایش فایل‌های پردازش‌های در حال انجام، قابلیت برنامه‌ریزی کردن برای انجام و مدیریت پردازش‌ها و نیز امکان متوقف کردن تمامی نرم افزار‌های غیر مایکروسافتی در حال انجام است. با کمک این نرم افزار همچنین می‌توانید فایل و فولدرهایی که شما امکان پاکسازی آن را ندارید ، پاک کنید و جایگزینی یا کپی فایل‌ها هم از دیگر امکانات آن به‌شمار می‌رود. نمایش لاگ‌های سیستم برای پردازش‌های صورت گرفته، اسکن و ایجاد لاگ‌های برنامه‌ریزی شده و دقیق طبق خواسته‌های شما و نیز نمایش فایل و فولدرهای تازه ایجاد شده به‌منظور شناسایی احتمالی ویروس‌ها از دیگر برنامه‌های جالب این آنتی ویروس محسوب می‌شود. از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار هم آنالیز ویروس‌های یافت شده برای شناسایی نقاط آسیب پذیر سیستم، تنظیم و بررسی رجیستری سیستم برای یافتن ویروس‌ها و بدافزارها و نیز قابلیت فعال یا غیرفعال‌سازی ریستور فایل‌ها و سیستم است. تعمیر و بهبود کارایی ویندوز بعد از ارتقای آن، ایجاد نقاط ریستور دقیق برای ویندوز، نمایش اطلاعات ضروری سیستم و ویندوز و قابلیت خروجی گرفتن از اطلاعات ویندوز و سیستم هم بخشی دیگر از این توانمندی هاست.
این آنتی ویروس به شما امکان ریستور سریع بکاپ رجیستری را در مواقع ضروری می‌دهد و درنهایت زمینه ساز بهبود کارایی استارت آپ ویندوز و همچنین نمایش و مدیریت پردازش‌های استارت آپ ویندوز می‌شود. اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از
WWW.P30world.com به رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7516/17/563091/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها