صحبت‌های مدیر شبکه 3 درباره توقف برنامه 90

فروغی: فردوسی‌پور مظلوم‌نمایی می‌کند




پس از تعطیل کردن برنامه پرطرفدار 90، صدا و سیما توضیح رسمی و قانع کننده‌ای درباره این کار که با انتقاد بسیاری از طرفداران فوتبال ایران مواجه شده بود، ارائه نداد تا اینکه علی فروغی، مدیر شبکه 3 سیما پنجشنبه و پس از مدت‌ها در صحبت‌هایی که به صورت لایو اینستاگرامی منتشر شده بود، حرف‌هایی را درباره عادل فردوسی‌پور مطرح کرد. فروغی درباره کنار گذاشته شدن فردوسی‌پور و متوقف شدن برنامه 90 گفت: «دیگر نمی‌شد این گونه ادامه داد. محبوبیت و تخصص ایشان برای ما پنهان نبود. وقتی ببینید بهترین دروازه‌بان شما دائماً در خط دیگری کار می‌‌کند، یکی دیگر را درون دروازه می‌‌گذارید! کار داشت از مدارش خارج می‌‌شد و مهم‌ترین بحث این بود. دیگران هم نگاه می‌‌کردند و می‌‌گفتند اگر کسی می‌‌تواند به خاطر محبوبیتش از مدار خارج شود و کسی هم به او چیزی نگوید، پس ما هم می‌‌توانیم این کار را انجام دهیم. این گونه اصلاً صدا و سیما از هم می‌‌پاشید! ما ناگزیر به گرفتن چنین تصمیمی بودیم.»
مدیر شبکه 3 ادامه داد: «راه هم برای ایشان باز است. ایشان مظلوم‌نمایی می‌‌کند. او بالاخره کارمند رسمی صدا و سیما است و بدانید در یک سال اخیر نزدیک یک میلیارد تومان از مطالباتش را داده‌ایم. نوبت ترفیع شغلی‌اش رسیده بود و با امضای بنده این ترفیع شغلی را هم گرفت. شبکه ورزش که به هر حال زیر نظر شبکه سه است و ایشان یک عدد خیلی درشتی از برنامه فوتبال 120 گرفته است. به او گفتیم بیا و گزارش کن اما خودش قبول نکرد.»
فروغی یادآور شد: «برخلاف مظلوم‌نمایی ایشان، همان دوره یک هفته 10 روزی که می‌‌گفت می‌‌خواهم مهاجرت کنم و فلان، درخواست دستی فوتبال 120 را داده بود. منتها بلد هستند و رسانه دارند و رسانه‌هایشان هم زنجیره‌ای به هم متصل است. فضای مجازی دست ما نیست. ایشان از همان طریق کار پرحجمی کردند و ادراکی در جامعه درست کردند. ما خیلی کار زیادی داریم و نمی‌رسیم که به این مسائل رسیدگی کنیم و از کارهایمان عقب می‌‌مانیم. از 7 صبح تا 1:30 شب که فوتبال خارجی تمام می‌‌شود، گرفتاری داریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7508/14/562145/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها