سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم
و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

توصیه بهداشتی برای مبارزه با کرونا/ منصور ولی از بندر ترکمن: اگر شست‌و‌شوی مرتب داخل بینی با آب نمک در سطح کشور انجام شود، در عدم ابتلا به بیماری سرماخوردگی و کرونا بسیار مؤثر خواهد بود.
مبلغ دریافتی بازنشستگی از دوران شاغل بودن خیلی کمتر است/ حسین ارم از بابل: در تاریخ 5/7/99 بازنشسته شده‌ام و دریافتی بنده از زمانی که شاغل بوده‌ام خیلی کمتر شده است. متأسفانه همسان‌سازی را برای ما انجام نداده‌اند. وقتی هم با مسئولان تماس می گیریم یا جواب نمی‌دهند یا دوپهلو جواب ما را می‌دهند. 30 سال خدمت کرده‌ایم و این حقمان نیست.
انسولین پیدا نمی‌شود/ آقای سعیدی‌پور از شاهین شهر اصفهان: همسرم دیابت دارد و دکتر برایش انسولین نوشته است، اما در هیچ کدام از داروخانه‌های استان اصفهان انسولین پیدا نمی‌شود.
بیمه سلامت/ منصور خامسی: برخی از داروخانه‌ها اعلام می‌کنند که ما با بیمه سلامت قرارداد نداریم و داروها را به‌ صورت آزاد حساب می‌کنند؛ از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
تأخیر در ترخیص کالا در گمرک/ آقای کاسب: چرا گمرک در ترخیص  کالاها با تأخیر اقدام می‌کند؟ این تأخیرها خود باعث گرانی کالا و همچنین نایاب شدن آنها می‌شود جا دارد مسئولان پیگیر این موضوع باشند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7507/1/562083/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها