قیمت واکسن آنفلوانزا، ۱۹۲ هزار تومان




سرپرست سازمان تدارکات پزشکی گفت: واکسن آنفلوانزا در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر توزیع شد. به‌گزارش ایسنا، دکتر علیرضا عسکری با اشاره به تأمین واکسن آنفلوانزا توسط سازمان تدارکات پزشکی گفت: این واکسن (واکسی گریپ) ساخت فرانسه است.
وی با اشاره به اینکه این واکسن برای همه گروه‌های سنی موجود است افزود: برابر مقررات برای دریافت واکسن آنفلوانزا از داروخانه مرکزی هلال احمر همراه داشتن کارت ملی الزامی است و به هر کدملی یک واکسن آنفلوانزا تعلق می‌گیرد.
سرپرست سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر افزود: شرایط نگهداری این واکسن در یخچال است و با توجه به شیوع ویروس کرونا و همزمانی آن با آنفلوانزا در فصل سرما، توصیه می‌شود افراد بویژه کودکان، بیماران و سالمندان واکسن آنفلوانزا را با تجویز پزشک تزریق کنند.
 همچنین حیدر محمدی، مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو نیز با اشاره به واردات واکسن آنفلوانزا با ارز نیمایی، گفت: با توجه به اینکه این محموله جدید واکسن آنفلوانزا با ارز نیمایی وارد شده است، قیمت آن برای مصرف کننده، ۱۹۲ هزار تومان خواهد بود و شهروندان می‌توانند آن را از داروخانه‌های منتخب تهیه کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7507/5/562002/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها