چگونه فیلم آموزشی بسازیم





در بحران کرونا بسیاری از کارهای روزمره به‌صورت آنلاین انجام می‌شود و آموزش‌ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از کسانی که در آموزشگاه‌ها یا به‌صورت خصوصی در زمینه‌ مختلف درسی، هنری و... آموزش‌هایی ارائه می‌دادند حالا به خاطر شرایط کرونا و حفظ فاصله اجتماعی مجبورند با کلاس‌ها و هنرجویانشان خداحافظی کنند. اما فناوری به کمک آنها آمده و نرم افزارهای مختلف موجود در بازار می‌تواند به آنها کمک کند تا با ساخت فیلم‌های آموزشی باکیفیت، هم درآمد داشته باشند و هم ارتباط آنها با هنرجویانشان قطع نشود. درواقع این افراد با فیلمبرداری از صفحه نمایش می‌توانند فیلم‌های آموزشی تهیه کرده و در شرایط سخت امروز درآمدزایی داشته باشند.
یکی از این نرم افزارها Aiseesoft Screen Recorderاست. نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش Aiseesoft Screen Recorder درواقع یک برنامه کامل برای ضبط تصاویر و اتفاقات صفحه دسکتاپ ویندوز به شمار می‌رود. این نرم‌افزار با کیفیت بسیار بالا ویدیوها را ضبط کرده و به‌صورت همزمان قابلیت ضبط صدا را نیز دارد. یکی از قابلیت‌های اصلی این نرم افزار هم ضبط صفحه نمایش، امکان تصویربرداری و ذخیره‌سازی ویدیوهای آنلاین است درحالی که در بسیاری از نرم افزارهای مشابه این امکان وجود ندارد.
شما به کمک این نرم افزار می‌توانید به سادگی هرچه تمام‌تر فیلم‌های آموزشی تهیه کنید. تهیه فیلم‌های آموزشی توسط این نرم افزار با توجه به قابلیت ضبط همزمان صدا بسیار شگفت انگیز و قابل توجه است. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با وب‌کم نیز تصاویر مربوط به خود را نیز به ویدیو اضافه کنید تا یک ویدیوی آموزشی کاملاً حرفه‌ای داشته باشید. همچنین ظاهر بسیار ساده و کاربردی نرم افزار، این امکان را به شما می‌دهد تا بدون هیچ آموزش خاصی بتوانید ویدیوی اختصاصی خود را تولید کنید.
اگر شما هم از علاقه مندان این نرم افزار هستید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب‌سایت پی سی ورلد به آدرس P30world.com بارگذاری کنید و از ویژگی‌های آن بهره ببرید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7503/13/561648/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها