تعطیلی ادارات مناطق قرمز استان ایلام




ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه ادارات استان در هفته پیش رو تعطیل هستند، گفت: مدیران حضور مردم در ادارات را با الکترونیکی کردن امور کاهش دهند.
 قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست فوق‌العاده قرارگاه عملیاتی ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تسلیت شهادت یکی دیگر از مدافعان عرصه سلامت استان، افزود: کرونا همچنان قربانی می‌گیرد در چند هفته گذشته بیش از ۷۰ نفر از بیماران کرونایی در آی سی یو بستری بوده‌اند و متأسفانه تعدادی از این عزیزان فوت کرده و با وجود اینکه ظرف چند روز گذشته شاهد کاهش آمار فوتی‌ها بودیم، باز تعداد فوتی‌های روزانه در استان ۸ نفر بوده است.
استاندار ایلام با تأکید بر این مهم که ناچار به سازگاری و زندگی با کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: کرونا هیچ وقت خود را با ما سازگار نمی‌کند، اما برای حفظ جان خود باید با این وضعیت سازگار شویم.
رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا با اشاره به اینکه هیچ اداره‌ای حق ارائه آگهی فوت برای همکاران خود را ندارد، تأکید کرد: ما وقتی قانون گذاشته‌ایم و به مردم توصیه می‌کنیم که این کار را نکنند دیگر خود که نمی‌توانیم مروج بی‌قانونی باشیم.
سلیمانی‌دشتکی با اشاره به اعلام محدودیت‌های جدید در تعطیلی ادارات در مناطق قرمز استان گفت: ادارات دو شهرستان قرمز ایلام و چرداول که بیش از ۷۰ درصد کارمندان استان را تشکیل می‌دهند، تعطیل هستند و باقی مناطق زرد و نارنجی استان طبق محدودیت‌های قبلی اعلام شده در محل کار حضور می‌یابند.
وی در خصوص عدم حضور کارمندان مناطق قرمز در محل کار گفت: عدم حضور کارکنان در این مناطق به حساب مرخصی اداری بدون هیچ کسر حقوق و همراه با مزایای شرایط عادی اعمال خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7503/11/561637/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها