اخبــــار




پیام باخ از دهکده المپیک؛ برای توکیو آماده شوید

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک که اخیراً بازدیدی از توکیو داشت و شرایط را برای برگزاری المپیک در تابستان 2021 بررسی کرد، یک پیام ویدئویی هم برای ورزشکاران منتشر کرد. رئیس IOC در حالی این پیام ویدئویی را ضبط کرده که در بالکن یکی از بلندترین برج‌های اقامتی در دهکده ورزشکاران توکیو۲۰۲۰ ایستاده است. باخ در این ویدئو خطاب به ورزشکاران می‌گوید: «خوشحالم که ۹ ماه دیگر می‌توانم در دهکده ورزشکاران به شما خوش آمد بگویم. برای کسب یک تجربه فراموش نشدنی در بازی‌های المپیک توکیو آماده شوید. برای حضور در بازی‌های المپیک آماده شوید و حتی بیشتر تمرین کنید. من می‌دانم بسیاری از شما در شرایط سختی هستید اما اگر به اینجا نگاهی بیندازید، فکر می‌کنم ارزشش را دارد که بیشتر تلاش کنید تا ۹ ماه دیگر در این مکان باشید. من مشتاقانه منتظر دیدن شما در المپیک ۱+۲۰۲۰ هستم.» بدین ترتیب همان‌طور که رئیس کمیته ملی المپیک هم در صحبت‌های اخیر خود تأکید کرده، برگزاری المپیک توکیو در تابستان 2021 قطعی شده است.

عبدی تمدید کرد، کامیابی نیا و نعمتی هم تمدید می‌کنند

باشگاه پرسپولیس پس از اتمام فصل نقل و انتقالات روند تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی را آغاز کرده است. در گام اول، مهدی عبدی که سه فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، دو سال دیگر و تا سال 1404 تمدید شد. ظاهراً مبلغ پرداختی به عبدی هم نسبت به قرارداد قبلی وی افزایش قابل توجهی داشته است. همچنین مذاکرات مثبت و توافق‌هایی با سیامک نعمتی و کمال کامیابی نیا صورت گرفته و قرار است نعمتی که تا پایان لیگ بیست و یکم قرارداد دارد، یک فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کند و کامیابی نیا هم که در پایان این فصل قراردادش با سرخپوشان به اتمام می‌رسد، با عقد قرارداد جدید یکساله تا پایان لیگ بیست و یکم در این تیم ماندنی شود.

کلمبیا درباره کی روش تصمیم می گیرد

آلوارو گونزالس، نایب رئیس فدراسیون فوتبال کلمبیا در مصاحبه با سایت «gol.caracoltv» درباره آخرین وضعیت سرمربی پرتغالی این تیم گفت:«کارلوس کی روش همچنان سرمربی کلمبیاست و تصمیمی در این رابطه گرفته نشده. کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال در هفته اول ماه دسامبر(11 تا 17 آذر) جلسه برگزار می‌کند و تا آن زمان کی روش مربی کلمبیا خواهد بود تا تصمیم نهایی گرفته شود.»

 واکنش فدراسیون به منع حضور هیأت رئیسه در انتخابات

کمیته امور حقوقی فدراسیون فوتبال به‌دنبال صحبت‌های مطرح شده مبنی بر منع حضور هیأت رئیسه فعلی این فدراسیون در انتخابات پیش رو اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد خبر مذکور صرفاً یک شایعه بوده و چنین رفتاری خلاف اصول اخلاقی است. بر این اساس افرادی که بخواهند با شایعه‌پراکنی و دروغ‌پردازی فضا را در این باره متشنج کنند، مورد پیگیری حقوقی قرار خواهند گرفت.

یک ایرانی سرمربی زیر 21 سال سوئد شد

پویا اسبقی به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی زیر ۲۱ سال‌ سوئد انتخاب شد. به گزارش تابناک، این مربی ایرانی که پیش از این هدایت تیم گوته بورگ را بر عهده داشت، در رابطه با انتخابش به‌عنوان سرمربی تیم زیر 21 سال سوئد گفت: «باعث افتخار است که به‌عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده‌ام و از این بابت خیلی خوشحال هستم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7501/14/561458/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها