آهنگ سازی و ضبط آسان موسیقی



اگر شما هم در حال آموختن یک ساز خاص هستید و می‌خواهید از میزان پیشرفت خود مطلع شوید می‌توانید از نرم افزارهای ویژه تنظیم آهنگ و ضبط موسیقی بهره بگیرید. MAGIX ACID Pro / Pro Suite یکی از این نرم‌افزارهاست. نرم‌افزاری کامل برای ساخت موسیقی بر پایه Loop، ضبط صدا، ساخت MIDI، پردازش افکت‌ها و میکس با کیفیت استودیویی که بعد از ساختن موزیک می‌توانید آن را به اشتراک گذاشته یا روی CD رایت کنید.  
همچنین می‌توانید موسیقی را روی اینترنت آپلود یا در فرمت MP3 ذخیره کنید تا بتوانید در آینده آن را گوش کنید. با استفاده از خودآموزهای داخلی نرم افزار که به شما در تنظیم، ویرایش و میکس کمک می‌کنند حتی کاربران مبتدی نیز می‌توانند براحتی به دنیای موسیقی وارد شوند.
از امکانات این نرم افزار می‌توان به ضبط و ذخیره ساده اشاره کرد. تنها کافی است که میکروفن یا ساز موسیقی خود را متصل کنید و روی Record کلیک کنید. وارد کردن موزیک و MP3 برای میکس و استفاده از Beatmapper برای ساخت ریمیکس‌ها و مجموعه‌های DJ حرفه‌ای نیز کاربرد فراوانی دارد.
 افکت‌های صوتی با کیفیت استودیو نیز از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. شما می‌توانید افکت‌های کاملاً حرفه‌ای مانند EQ، برعکس کردن، تأخیر، گروه کر، تغییر فاز و Distorion را روی موزیک خود انتخاب کنید. ساخت موزیک جدید با ابزار قدرتمند ویرایش MIDI و ساخت توالی نیز از دیگر مزایای این نرم افزار به شمار می‌رود. همچنین شما می‌توانید موزیک ساخته شده را روی CD رایت کرده یا آن را در فرمت محبوب MP3 روی کامپیوتر خود ذخیره کنید، سپس آن را در وبسایت‌های مخلتف آپلود کرده یا روی تمامی دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل اجرا کنید.
همچنین این نرم افزار دو پکیج اختصاصی نرم افزار Studio Devil و TruePianos پلاگین گیتار و پیانو دارد و امکان ذخیره در SoundCloudنیز از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. اگر شما هم به این نرم افزار علاقه مندید می‌توانید آن را از وبسایتWWW.P30world.com به رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7501/13/561447/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها