با حضور مجازی رئیس مجلس شورای اسلامی

باغ پرندگان قم افتتاح شد



با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی از طریق ویدئو کنفرانس 15 کلان پروژه شهرداری قم از جمله باغ پرندگان روز یکشنبه افتتاح شد.
وعده مدیریت شهری به مردم قم در سال 99 افتتاح 99 کلان پروژه شهری بود و حالا در چهارمین مرحله افتتاحیه‌های بزرگ و به مناسبت ایام روز قم باغ پرندگان و 14 پروژه دیگر شهرداری قم با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار، شهردار و مسئولان شهری و استانی افتتاح شد.
از مهم‌ترین پروژه‌هایی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح شد، باغ پرندگان است. این پروژه با هزینه 30 میلیاردتومانی در حدفاصل بلوار شهید آوینی و شهرک قدس قرار گرفته و پاسخی است جهت درخواست شهروندان برای شکل‌دهی به فضاهای تفریحی و ارتقای نشاط اجتماعی در شهر قم. باغ پرندگان شهر قم در دره‌ای با مساحت 11 هکتار شکل گرفته و با بهره‌گیری از زیبایی‌های طبیعی جنوب شهر قم، به گفته کارشناسان بزودی به یک زیستگاه طبیعی برای پرندگان تبدیل می‌شود. پروژه دیگری که با حضور مجازی محمدباقر قالیباف افتتاح شد، ایجاد بیش از 99000 متر مربع فضای سبز شهری در سال 99 است که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود. در کنار اینها پروژه تقاطع غیر همسطح میدان نماز با هزینه اولیه 60 میلیارد تومانی با حضور مسئولان مدیریت شهری کار عملیاتی خود را آغاز کرد. همچنین بوستان طبقاتی شهید زین‌الدین با مساحت سه هکتاری و ارتفاع 70 متری با حضور جمعی از مدیران افتتاح شد. پایان مرحله اول نهضت روکش آسفالت معابر شهری با حجم 184 هزار تن با هزینه 50 میلیارد تومانی از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در روز شنبه بود. همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی در برنامه روز شنبه به‌صورت غیر حضوری تمبر یادبود رسیدن شهر قم به سرانه 20 متری را رونمایی کرد.
همچنین در این مراسم 900 میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در قم کلنگ‌زنی شد که تمرکز این پروژه‌ها در بلوار پیامبر اعظم(ص) قرار دارد. دو سرای محله با نام‌های مشق عشق و جوانمرد و تکمیل تجهیزات خدمات شهری شهرداری قم از دیگر پروژه‌های افتتاحی روز شنبه بودند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7498/14/561137/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها