4کشته در واژگونی اتوبوس پالایشگاه نفت


گروه حوادث/  واژگونی اتوبوس حامل کارکنان پالایشگاه نفت در کمربندی نجف آباد - خمینی شهر 4 کشته و 13 مصدوم بر جا گذاشت.
به گزارش خبرنگار حوادث« ایران»، این حادثه حدود ساعت 6 صبح دیروز در حالی رخ داد که یک دستگاه اتوبوس اسکانیا متعلق به سرویس کارکنان پالایشگاه نفت از یزدانشهر در حال حرکت به سمت پالایشگاه بود که در جاده کمربندی نجف آباد به خمینی شهر واژگون شد.
 سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تأیید این خبرگفت: اتوبوس در محدوده پلیس راه نجف آباد واژگون شد و برابر گزارش اولیه چهار نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند. کارشناسان پلیس راه با حضور در محل، اقدامات خود برای بررسی علت وقوع این حادثه را آغاز کرده‌ و احتمال واژگونی بر اثر بارندگی و لغزندگی جاده وجود دارد.
 مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور نیز گفت: درپی این حادثه هشت دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده و ۱۷ مصدوم این حادثه را به بیمارستان ۹ دی خمینی شهر و گلدیس شاهین شهر منتقل کردند. اما 4 نفر از سرنشینان جان باختند.
محمدصادق حاجیان، سخنگوی شرکت پالایش نفت اصفهان درباره این حادثه گفت: صبح دیروز - یکشنبه 2 آذر - به‌دنبال حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل کارکنان شرکت پالایش نفت اصفهان، چهار نفر فوت کردند.
وی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه که در مسیر کمربندی جدید شهرستان نجف آباد - خمینی شهر روی داده، به همکاران و خانواده بازماندگان تسلیت گفت و اظهارداشت: بلافاصله پس از این اتفاق تلخ، تیم‌های امدادی پلیس راه، راهداری، اورژانس، هلال احمر و آتش‌نشانی با ۱۲ دستگاه آمبولانس و تجهیزات امدادی در محل حاضر شدند و با کمک نیروهای امدادی 17 مصدوم حادثه به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی افزود: در پی این حادثه، جلسه‌ای با حضور مدیریت شرکت پالایش نفت اصفهان، فرماندار و مسئولان هلال احمر خمینی شهر و... در محل بیمارستان 9 دی خمینی شهر تشکیل شد و ابعاد حادثه و چگونگی پیگیری معالجات مصدومان بررسی شد.
حاجیان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرویس‌های ایاب و ذهاب شرکت پالایش نفت اصفهان به تازگی بازرسی ایمنی شده بود و مشکلی در این زمینه وجود نداشته، گفت: علت این اتفاق، لغزندگی جاده بارانی عنوان شده است.
وی با اشاره به اینکه لغزندگی جاده و انحراف از شانه خاکی و سقوط از شیب کنار جاده باعث واژگونی این اتوبوس و فوت و مصدومیت سرنشینان آن شد، خاطرنشان کرد: در این اتوبوس با راننده 21 نفر حضور داشتند که۴ نفر فوت و ۱۷ نفر مصدوم شدند، ۱۳ نفر از مصدومان به بیمارستان ۹دی خمینی شهر و ۴نفر به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.
مهدی مرادیان، رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری خمینی شهر نیز گفت: وقتی به محل رسیدیم ۱۴ نفر از سرنشینان در اتوبوس محبوس شده بودند که پس از رها سازی، تحویل عوامل اورژانس شدند. همچنین عباس عابدی، مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اظهار داشت: مصدومان این حادثه همه مرد و در سنین ۳۲ تا ۵۹ ساله هستند، ۴ نفر فوتی این حادثه‌ نیز در سنین ۴۰ تا ۵۰ ساله بودند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7498/12/561128/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها