اخبــــار




آغاز اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان

اردوی تیم ملی بانوان از دیروز در محل کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری با شرایط قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده و تا 19 آذر ماه ادامه خواهد داشت. دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بانوان در محل فضای باز مجموعه فدراسیون حضور پیدا کردند و مورد استقبال علی مرادی رئیس و داوود باقری نایب رئیس فدراسیون وزنه‌برداری قرار گرفتند. در این جلسه با یادآوری نکات بهداشتی، بر رعایت آن توسط ورزشکاران تأکید شد. از تمامی حاضران در اردو تست کرونا گرفته شد که جواب آن منفی بود. سیده الهام حسینی، پریسا جهانفکریان، فروغ یونسی، زینب شیخ حسن ارباب و پگاه لیاقت (مربی) در این اردو حضور دارند.

بازگشت خلیل‌زاده به تمرینات الریان

تیم فوتبال الریان یکشنبه در هفته ششم لیگ ستارگان قطر از ساعت 20:15 به وقت تهران به مصاف الخریطیات می‌رود. در همین راستا شجاع خلیل‌زاده بعد از همراهی تیم ملی کشورمان در فیفادی و حضور در بازی دوستانه با بوسنی اکنون به دوحه برگشته و در تمرینات الریان شرکت کرد تا خود را برای این بازی آماده کند. الخریطیات هم در این فصل پژمان منتظری مدافع سابق استقلال را در ترکیبش دارد.

تمدید تعلیق جودوی ایران تا ژانویه 2021

دادگاه حکمیت ورزش در خصوص رسیدگی به پرونده شکایت جودوی ایران علیه فدراسیون جهانی، ۲۶ شهریور ماه برگزار شد و دادگاه به طرفین فرصت یک ماهه داد تا با یکدیگر به توافق برسند اما در این مدت تعیین شده بین دو فدراسیون ایران و فدراسیون جهانی جودو توافقی صورت نگرفت. حالا با اعلام فدراسیون جودو، دادگاه حکمیت ورزش با ارسال ایمیلی عنوان کرد که اعلام رأی دادگاه در خصوص این پرونده تا ۲۹ ژانویه تمدید خواهد شد. این اتفاقات در حالی رخ داده  که جودوی ایران بیش از یک سال است  با حکم فدراسیون جهانی جودو در تعلیق به سر می‌برد و حالا با این وضعیت، تعلیق جودو حداقل تا پایان ژانویه یا اواسط بهمن ماه سال‌جاری تمدید شده است.

بیانیه تراکتوری‌ها در واکنش به صحبت‌های علیپور

چند روز پیش محمد علیپور، مدیرعامل مستعفی تراکتور با انجام صحبت‌هایی در صفحه شخصی‌اش، مطالبی را درخصوص مسائل اقتصادی باشگاه از جمله مبلغ قرارداد بازیکنان و نحوه عملکرد باشگاه مطرح کرد. همچنین او در بخشی دیگر از صحبت‌هایش مالکیت زنوزی را زیر سؤال برد و اعلام کرد که این مالک مرزبندی در شرح وظایف افراد باشگاه نداشته و در کارهای مدیریتی علیپور دخالت می‌کرده است. بر همین اساس دیروز هیأت مدیره این باشگاه طی بیانیه‌ای به اظهارات غیرمتعارف محمد علیپور که در صفحه شخصی‌اش منتشر شده، واکنش نشان داد. در بخشی از این بیانیه آمده است: «اختلاف نظر در هر مجموعه ای وجود دارد. طبیعی است که کل مجموعه می‌باید براساس سیاست‌های ابلاغ شده از سوی مالک و هیأت مدیره حرکت کند و طبعاً خارج شدن از این ریل، تبعات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد. مسلماً مالک و هیأت مدیره صلاح امور را به جهت سرمایه‌گذاری کلان صورت گرفته از لحاظ مادی و معنوی، بهتر از همه می‌دانند و اگر تأکیدی برای اجرای یک امر وجود دارد، قطعاً از تمامی جوانب بررسی و سنجیده شده و به بیانی دیگر نیاز به دایه مهربان‌تر از مادر نیست.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7497/14/561037/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها