دیگه چه خبر




نامه توکلی به رئیسی درباره پرونده «هفت سنگان»

   خبر اول اینکه، رئیس هیأت مدیره دیده‌بان شفافیت و عدالت طی نامه‌ای از رئیس قوه قضائیه بابت پیگیری و صدور حکم بدوی پرونده هفت سنگان قزوین تشکر کرد و خواستار اعلام هر‌چه سریعتر حکم دست اندرکاران این پرونده شد. به‌گزارش ایلنا، در بخشی از نامه احمد توکلی خطاب به رئیس قوه قضائیه آمده است: در این پرونده فساد ننگ‌آور، مسئولان استان، از جمله رئیس کل دادگستری و دادستان وقت استان قزوین، با همدستی یکدیگر و با بده‌ بستان فاسد، به تصرف ناحق زمین و ساخت‌وساز با جواز غیرقانونی دست زده بودند. اگرچه در بدو امر مطرح شدن چنین پرونده‌ای، مشوه کننده وجاهت نظام بود، ولی رسیدگی به آن سبب تطهیر نظام، خاصه قوه قضائیه از لوث مفسدان حکومتی می‌شود.توکلی افزوده: خوشحالیم که حکم بدوی پرونده انشا گردید و امیدواریم که هر چه سریعتر حکم دست‌اندرکاران فاسد این پرونده در دستان قدرتمند مجریان قانون قرار گیرد. حکم قضات فاسد نیز پس از تعلیق حق قضاوت آنان در دادگاه محترم انتظامی قضات، صادر خواهد شد. طبیعی است که تسریع امر در دادگاه انتظامی قضات که همیشه ملجأ تظلم خواهی از قضات قانون شکن بوده است، بر اعتبار این محکمه در چشم مردم بیفزاید.

اصابت موشک به سفارت ایران در کابل تلفات جانی نداشت

  خبر دیگر اینکه، در پی اصابت موشک به بخش‌هایی از کابل که صبح دیروز به‌ وقوع پیوست، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل با انتشار مطلبی از فرود آمدن یکی از موشک‌های شلیک شده در محوطه این سفارت خبر داد. بر اساس اعلام سفارت ایران در کابل، یکی از موشک‌های شلیک شده در محوطه سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل فرود آمده و ترکش‌های متعددی به ساختمان اصلی، شیشه‌ها، تأسیسات و تجهیزات سفارت اصابت کرد. خوشبختانه این حادثه تلفاتی دربر نداشت و همه پرسنل سفارت در سلامت کامل به سر می‌برند.

تمدید معافیت عراق از تحریم‌های امریکا علیه ایران

  شنیدیم که، امریکا معافیت‌های عراق از تحریم‌های ایران را تمدید کرد. به گزارش ایلنا، وزارت خارجه امریکا معافیت‌های عراق از تحریم‌های ایران را ۴۵ روز دیگر تمدید کرد. سخنگوی وزارت خارجه امریکا گفت: وزیر خارجه ایالات متحده معافیت‌های تحریمی عراق برای واردات برق از ایران را تمدید کرده است.

توقیف شناور خارجی در خلیج فارس

  دست آخر اینکه، نیروی دریایی سپاه یک شناور خارجی با پرچم پاناما را در حین قاچاق سوخت در خلیج فارس توقیف کرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رزمندگان منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک شناور خارجی با پرچم پاناما را در حین قاچاق سوخت در خلیج فارس توقیف کردند. این شناور حامل بیش از ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق بوده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7497/3/560985/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها