اخبــــــــــار




دستگیری یکی از قاتلان پدر و نوزاد در خاش

گروه حوادث: مرد جنایتکاری که با همدستی دوستانش و در اقدامی هولناک مردی جوان و پسر 8 ماهه‌اش را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، از سوی پلیس شهرستان خاش دستگیر شد. سردار «احمد طاهری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۲:۳۰ روز بیستم آبان سال جاری در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع قتل مسلحانه در میدان «جنت» شهر «خاش» بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 با حضور مأموران در صحنه مشخص شد مردی ۴۰ ساله  از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جسد پسر خردسالش نیز که  آثار گلوله بر سر و بدن او مشهود بود داخل یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشاهده شد. با تحقیقات میدانی از حاضران در محل و شاهدان عینی ماجرا مشخص شد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ نقره‌ای بدون پلاک در تعقیب خودروی مقتولان بوده در حالی که یکی از سرنشینان خودروی پژو با سلاح کلاش به سمت خودروی آنها شلیک می‌کرده که با توقف کامل خودروی مقتولان فردی با لباس محلی از خودرو پیاده و چند تیر خلاص به سمت آنها شلیک و بلافاصله از محل متواری شده است. سردار طاهری گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت هولناک تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و مأموران پلیس امنیت عمومی استان و شهرستان خاش مأمور شناسایی و دستگیری عاملان آن شدند. تلاش شبانه روزی پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس امنیت عمومی استان موفق به ردزنی یکی از عاملان قتل در یکی از محلات شهر زاهدان شدند. در نهایت، اواخر هفته گذشته و در کمتر از ۷ روز از وقوع این جنایت متهم در مخفیگاهش دستگیر شد. همچنین یک قبضه سلاح کلاش استفاده شده در صحنه قتل، یک نارنجک دستی، چند قطعه پلاک جعلی خودرو، تعدادی لباس مبدل به همراه یک کلاه گیس برای تغییر چهره و تعداد زیادی سیم کارت کشف شد. متهم دستگیر شده علت و انگیزه خود در ارتکاب به این جنایت را وجود اختلافات عمیق با مقتول اعلام داشته است. تلاش پلیس برای دستگیری سایر همدستان متهم ادامه دارد.

جزئیات آتش‌سوزی در پتروشیمی خارگ

گروه حوادث/ آتش‌سوزی در پتروشیمی جزیره خارگ منجر به مرگ یک کارگر شد. جهانگیر دهقانی، مدیر بحران استانداری بوشهر در این باره به ایسنا گفت: ساعت ۱۷:۴۰ پنجشنبه نیروها در حال شست‌و‌شوی مخازن و تعمیرات در پتروشیمی بوده‌اند که به‌علت آتش گرفتن ماده اشتعالزا حین جوشکاری این حادثه رخ داد و طی ۱۵ دقیقه با کمک نیروهای امدادی و آتش‌نشانی مهار شد.  وی همچنین از مرگ یک کارگر خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر جان باخت و چهار نفر دیگر مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است. قربانی حادثه در همان زمان و به‌دلیل پرت شدن از ارتفاع فوت کرد.

انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان سوختگی گناوه
ناصر ابراهیمی، بخشدار جزیره خارگ نیز درباره جزئیات این حادثه به ایسنا گفت: هر ساله تعمیرات اساسی تحت عنوان اورهال در پتروشیمی‌ها انجام می‌شود که این بار و در دومین روز از این تعمیرات، در مخازن پتروشیمی خارگ آتش‌سوزی رخ داد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7496/20/560886/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها