پیام قدردانی خانواده سردار شهید صحرایی از مردم و مسئولان کشوری و لشکری



خانواده سردار شهید صحرایی از آحاد مردم استان‌های شمالی کشور (مازندران، گلستان و گیلان) بویژه استان مازندران و بخصوص مردم فهیم و قدرشناس شهرهای بهشهر و رستمکلا، به پاس حضور مهرورزانه‌شان در مراسم تکریم و تعظیم سردار شهید صحرایی قدردانی به عمل می‌آورد.
سردار صحرایی، به تعبیر علمدار لشکر ۲۵ کربلا، سردار قربانی، «قاسم سلیمانی مازندران» است که در ارادت به نظام و مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرده و ارادت باشکوه و کم نظیر مردم به آن عزیز سفر کرده، مؤید این حقیقت مهم است.
هر چند محدودیت‌ها و مضایق ناشی از ویروس منحوس کرونا، نگذاشته تا جلوه‌های این ارادتمندی در مقیاس واقعی و - آنگونه که شایسته روح بلند صحرایی بوده - رُخ نماید اما شکوه این ابراز ارادت‌ها در فضای مجازی، با مزین شدن نام سردار صحرایی به القابی چون «سرداردل‌ها - سردار مردمی- سردار پابرهنه - سردار صریح سردار صادق و...» مکمل و مُقوّمی برای عرض ارادت‌های کم نظیر مشتاقان عرصه ایثار و خدمت، در فضای عینی بوده است.
خانواده شهید صحرایی از پیشگاه خداوند منّان و از روح عرشی شهیدان مام وطن، مدد جسته تا همچون صحرایی در پاسداشت مجاهدانه از نظام و آرمان‌های انقلاب و کشور گام بردارد و در سربازی و مُتابعت از امام و رهبری، بویژه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) از بذل جان ناقابل خود دریغ نورزد.
برخود فرض دانسته؛ مراتب تقدیر و تشکر بیت شهید صحرایی را از حضور و ارسال پیام‌های تبریک و تسلیت  مسئولان محترم لشکری، کشوری و استانی بخصوص دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری، دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سردار سرلشکر پاسدار سلامی فرمانده کل سپاه، حضرات آیات لائینی و نورمفیدی، به ترتیب نمایندگان محترم ولی فقیه در استان‌های مازندران و گلستان و سایر مسئولان کشور و لشکری اعلام می‌کنند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7494/6/560627/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها