کلاهبرداری با فروش شال و روسری



گروه حوادث/ اعضای باند ۳ نفره کلاهبرداری که به بهانه فروش شال و روسری اقدام به کپی اطلاعات کارت بانکی ۵۰ نفر از شهروندان با دستگاه اسکیمر کرده بودند، توسط پلیس فتا دستگیر شدند.
سرهنگ «رسول جلیلیان» سرپرست پلیس فتا استان البرز گفت: تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام داشتند در حالی که کارت بانکی آنها در اختیار خودشان بوده، برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنها صورت گرفته است.
وی با بیان این که بلافاصله بررسی موضوع در دستورکار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که برداشت به‌صورت اینترنتی نبوده و متهمان به‌صورت فیزیکی از طریق دستگاه پوز اقدام به خرید کرده‌اند، که شک مأموران به کپی اطلاعات کارت بانکی مالباختگان از طریق دستگاه اسکیمر به یقین تبدیل شد.
این مقام انتظامی با بیان این که همه مالباختگان اقدام به خرید شال و روسری از یک فروشنده دوره گرد در مناطق مختلف استان البرز کرده بودند و از آن طریق کارت بانکی‌شان کپی شده بود، ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات پلیسی ابتدا هویت یکی از متهمان را شناسایی کرده و سپس با زیر نظر قرار دادن او متوجه شدند متهم به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش در شهر کرج یک دکه اجاره کرده و با ترفند خاصی اقدام به کپی‌برداری از کارت بانکی مشتریان می‌کنند. در ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضایی به دکه مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از آنجا تعداد ۴ عدد دستگاه اسکیمر و تعداد زیادی کارت بانکی خام کشف کردند.
وی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مدارک و مستندات دقیق مأموران به کپی‌برداری و برداشت از حساب ۵۰ نفر از شهروندان اعتراف کردند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7491/12/560273/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها