سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

جـوابیه

در خصوص پیام مردمی منتشر شده در مورخ 27/7/99 با موضوع ازدحام مسافر در اتوبوس /  طی بررسی به عمل آمده از سیستم مدیریت هوشمند ناوگان، تعداد اتوبوس‌های شاغل در خط مورد نظر شهروند گرامی بر اساس میزان تقاضای سفر برنامه ریزی شده است و با کمترین انحراف به مسافران محترم، سرویس رسانی می‌کند. لازم به ذکر است، به عوامل خط مورد نظر شهروند گرامی، در خصوص نظارت بیشتر بر اجرای دقیق برنامه زمانبندی و سرویس‌رسانی مطلوب‌تر، توجه داده شد.
حبیبه ساوه دورودی/ مشاور مدیر عامل و مدیر روابط عمومی شركت واحد اتوبوسرانی تهران

نظــــــر مـــردم

افزایش قیمت شوینده‌های بهداشتی/ محمد فؤاد کاسب: مدتی است قیمت محصولات شوینده و بهداشتی افزایش یافته از مسئولان ذیربط درخواست پیگیری داریم.
علت افزایش قیمت زمین چیست؟/ آقای جمالی از اصفهان: لطفاً از مسئولین بپرسید علت گرانی قیمت زمین چیست؟ بگذارید جوانان سروسامان بگیرند و بتوانند زندگی کنند. تا کی این قیمت زمین و مسکن می‌خواهد بالا برود؟
با این تورم همسان سازی حقوق بازنشستگان به چشم نمی‌آید/ مسعود دلسوز: قبل از اینکه طرح همسان سازی حقوق برای بازنشستگان اعمال شود و به دستشان برسد اینقدر قیمت‌ها بالا رفت که آن همسان سازی هیچ تأثیری ندارد. قشری از جامعه دارند زیر فشار این گرانی له می شوند و خجالت زن و بچه را می کشند و هیچ کس هم جوابگو نیست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7487/1/559825/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها