پیروزی خفاش‌ها مقابل شاگردان زیدان



مسابقات فوتبال در لیگ‌های مختلف اروپا یکشنبه شب پیگیری شد و در اسپانیا یک اتفاق ویژه رخ داد. از سری رقابت‌های هفته نهم لالیگا، والنسیا در ورزشگاه مستایا میزبان رئال بود و با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید. 3 گل خفاش‌ها را در این بازی سولر در دقایق35، 54 و63 به ثمر رساند و دیگر گل والنسیا را واران (گل به خودی- 43) تقدیم این تیم کرد تا شب ناکامی شاگردان زیدان کامل شود. تک گل رئال هم توسط کریم بنزما(23) به ثمر رسید. رئال با این باخت و 16 امتیاز در رده چهارم ماند و والنسیا 11 امتیازی شد و به‌رده نهم صعود کرد.
رئالی‌ها در این بازی خارج از خانه با پیراهن صورتی به میدان رفتند و جالب اینجاست در 3 دیداری که با این پیراهن به میدان رفته‌اند، شکست خورده اند(منچسترسیتی، کادیز و والنسیا). عملکرد ضعیف خط دفاعی رئال عامل اصلی شکست این تیم بود. در این دیدار واران گل به خودی زد و وازکز، راموس و مارسلو به حریف پنالتی دادند. همچنین کارلوس سولر که در این بازی 3 بار پنالتی والنسیا را به گل تبدیل کرد به‌عنوان اولین بازیکنی شناخته شد که در قرن 21 موفق به ثبت هت تریک پنالتی در یک بازی لالیگا می‌شود. زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال در پایان بازی در خصوص شکست سنگین تیمش گفت:«هیچ توضیح یا بهانه‌ای وجود ندارد. شروع قدرتمندی داشتیم اما بعد از گل تساوی آنها خاموش شدیم.
می‌دانیم که از لحاظ دفاعی باید قوی باشیم. من کسی هستم که در نهایت مسئول این شکست است چون در طول بازی باید راه حل‌هایی پیدا می‌کردم اما نتوانستیم بعد از دریافت گل‌ها چیزی را تغییر دهیم.» در هفته هفتم سری آ ایتالیا، میلان با تساوی 2 ـ2 مقابل هلاس ورونا متوقف شد. در حساس‌ترین بازی هفته هشتم لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی و لیورپول به تساوی 1-1 رضایت دادند. آرسنال مقابل استون ویلا 3 ـ صفر شکست خورد و لسترسیتی با یک گل مقابل ولورهمپتون پیروز شد. در هفته دوازدهم لیگ بلژیک، آنتورپ به تساوی 1-1 مقابل استاندارد لیژ دست یافت. علیرضا بیرانوند در این بازی هم برای آنتورپ به میدان نرفت و نیمکت نشین بود. در دیگر بازی این لیگ، خنت میزبان اندرلخت بود و این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. در این بازی میلاد محمدی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد در واپسین دقایق بازی پاس گل بدهد تا خنت از شکست رهایی یابد.تیم وایله بولدکلاب نیز در هفته هشتم سوپر لیگ دانمارک به مصاف نورشلان رفت. در این دیدار که با تساوی 1-1 به پایان رسید، سعید عزت اللهی از ابتدا در ترکیب وایله حضور داشت و 90 دقیقه بازی کرد. از هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر روسیه، زنیت در غیاب سردار آزمون میزبان کراسنودار بود و 3-1 پیروز شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7487/18/559792/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها