طارمی: تلاش می‌کنم بهترین نمایشم را به طرفداران نشان دهم


مهاجم ایرانی پورتو گل زد و عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن را از آن خود کرد
گروه ورزش/ هفته هفتم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال یکشنبه شب برگزار شد و در یکی از دیدارها، پورتو میزبان پورتیموننزه بود. در این دیدار که 3-1 به سود پورتو به پایان رسید، مهدی طارمی از دقیقه 32 وارد میدان شد و دقیقه 46 با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این اولین گل مهدی طارمی برای پورتو بود و بالاخره پای ستاره ایرانی و آقای گل فصل گذشته لیگ پرتغال به گلزنی در تیم جدیدش که مدافع عنوان قهرمانی است، باز شد.
پورتو با این پیروزی 13 امتیازی شد و در رده چهارم جدول پریمیر لیگ پرتغال قرار گرفت. طارمی پس از گلزنی مقابل پورتیموننزه ابراز خوشحالی کرد و گفت: «تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین نمایشم را به طرفداران نشان دهم. من بیشتر از اینها را برای خودم و تیمم می‌خواهم. ما امیدواریم با همدیگر به بهترین نتایج دست پیدا کنیم.» گفتنی است مهاجم ایرانی پورتو در انتهای بازی به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن زمین انتخاب شد. ویتور برونو، مربی پورتو در پایان بازی گفت: «با ورود طارمی سعی کردیم وزنه‌ای در خط جلو داشته باشیم، یک بازیکن تهاجمی که در جلو حفظ توپ می‌کند و کسی که هنگام حمله به دروازه مؤثرتر است. این برنامه را ما چیده بودیم. تصمیمات بزرگ از قبل در کادرفنی تعریف شده است و خدا را شکر این تعویض جواب داد و مؤثر بود. گل دوم مان بسیار مهم بود.»
طارمی یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی است که برای بازی تدارکاتی پیش رو با بوسنی هرزگوین به اردو دعوت نشده است. در این شرایط روزنامه معروف پرتغالی در گزارشی مدعی شد دعوت نشدن طارمی به تیم ملی به درخواست خود بازیکن بوده است، نه تصمیمات دراگان اسکوچیچ. ابولا نوشت: «مهاجم پورتو از سرمربی تیم ملی ایران خواسته تا در این اردو به او استراحت بدهد.» آن طور که خبرنگار ابولا نوشته طارمی پس از حضور در اردوی قبلی تیم ملی نتوانست به ترکیب تیم باشگاهی‌اش برسد و این به نفع مارتینتز رقیب او شد. به همین خاطر طارمی ترجیح داد که این بار از جمع هم تیمی‌ها جدا نشود. در ادامه این گزارش آمده است: «خبر خوب برای سرجیو کونسیسائو بعد از مارِگا (تیم ملی مالی) و ناکاجیما (تیم ملی ژاپن) که در تیم ملی کشورهای خود حضور نخواهند داشت، مهدی طارمی هم در پرتغال می‌ماند. این مهاجم خودش را از بازی دوستانه با بوسنی معاف کرد.» ابولا متذکر شد که اسکوچیچ این دلایل را پذیرفته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7487/18/559790/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها