دستگیری عامل تیراندازی در پارک «قوری»



گروه حوادث/ مرد مسلح که در پارک «قوری» شیراز اقدام به تیراندازی به سمت مأموران پلیس کرده و باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، دستگیر شد.سرهنگ «فرج شجاعی» فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با اعلام این خبر، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر رؤیت یک فرد مشکوک در پارک «قوری» این شهرستان، بلافاصله مأموران کلانتری «قدمگاه» برای بررسی موضوع اعزام شدند.
مأموران انتظامی با حضور در محل، یک فرد مسلح به سلاح کلت کمری را مشاهده و ضمن دعوت وی به آرامش، خواستار تحویل سلاح به پلیس شدند. اما متهم بدون توجه به صحبت‌های مأموران، با شلیک چندین تیر به سمت نیروهای پلیس و همچنین شلیک تیر هوایی؛ با سوار شدن به یک پراید عبوری و وادار کردن راننده به حرکت، قصد فرار داشت که مأموران انتظامی با سرعت عمل خود، ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک گلوله به سمت لاستیک‌های این خودرو، مانع از متواری شدن متهم شده و وی را دستگیر کردند.
سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در بازرسی از این متهم، یک قبضه اسلحه کلت کمری و یک عدد دوربین کشف شد، افزود: متهم هنگام تیر‌اندازی حالت روانی مناسبی نداشته و تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص انگیزه وی از این اقدام ادامه دارد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مردم با مأموران نیروی انتظامی، گفت: پلیس با افرادی که قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته باشند، قاطعانه و براساس قانون برخورد خواهد کرد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7486/12/559629/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها