ساخت پروژه‌های عمرانی 40 ماهه شود



وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از طولانی شدن اجرای برخی پروژه‌ها تا ۲۴ سال و تکمیل نشدن آنها، گفت: هیچ‌یک از پروژه‌ها نباید زمانبندی بیش از ۴۰ ماه داشته باشند.
محمد اسلامی در دهمین نشست شورای حمل و نقل و لجستیک سال ۹۹ که با حضور مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های حمل‌و نقل به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، افزود: با توجه به اینکه حوزه مسئولیت وزارت راه و شهرسازی تأثیر مستقیم بر زندگی مردم داشته و بهبود عملکرد، رضایت اجتماعی را به دنبال خواهد داشت، بر افزایش بهره وری در نظام حمل‌و نقل و لجستیک تأکید می‌شود.
اسلامی، بر رعایت سه نکته کلیدی در نظام حمل و نقل و لجستیک تأکید کرد و ادامه‌ داد: توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌ها با ارائه کیفی و سپردن پروژه‌ها به کارآمدان، پاسخگو بودن، رسیدگی به امور مردم، ارائه گزارشی از اقدامات و رویکردهای شرکت‌ها و سازمان‌ها در ایام کرونا و ارائه گزارش به رئیس‌جمهوری و رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار بگیرد.
وی درباره توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌ها و اجرای باکیفیت آنها، تأکید کرد: اجرای قاطعانه و مستحکم پروژه‌های زیرساختی مدنظر مجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی قرار بگیرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: سرفصل‌ها و منابع مختلف برای انجام پروژه‌ها تعریف شده است که باید از طریق آنها منابع انجام و تکمیل پروژه‌ها تأمین شود و نباید در انجام پروژه‌های زیرساختی فقط به ردیف بودجه بسنده کرد./ایرنا



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7486/7/559608/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها