اخبــــار




پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی  درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلیان

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلیان را تسلیت گفتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبری معظم انقلاب متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
درگذشت عالم بزرگوار جناب حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیدرضا فاضلیان رحمةالله‌علیه را به خاندان مکرم و به همه‌ ارادتمندان ایشان بخصوص مردم مؤمن و انقلابی استان همدان تسلیت عرض می کنم. این روحانی انقلابی و مردمی در همه‌ دوران های حساس انقلاب و دفاع مقدس، همچون پدری مهربان، جوان های مجاهد و فداکار را انگیزه و امید می‌بخشید و کانون‌های تحرک مردمی را گرم نگاه می داشت. در جایگاه امامت جمعه چه در همدان و چه در ملایر و نیز در جایگاه عالم دینیِ مقبول و محبوب مردم، همواره متصدی ارشاد و هدایت معنوی و سیاسی آنان بود.از خداوند برای آن مرحوم رحمت و رضوان و پاداش این زحمات را مسألت می نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۶ آبان ۱۳۹۹


پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسه در پی اقدام توهین‌آمیز رئیس‌جمهور فرانسه  درباره پیامبر اعظم(ص)

اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تأیید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام صلوات‌الله‌علیه‌وآله، باعث خشم مسلمانان در سرتاسر جهان شده است. به همین علت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی پیامی کوتاه صادر کردند. متن این پیام که به زبان فرانسوی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، به شرح زیر است:
بسمه تعالی
جوانان فرانسه!
از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟
 سؤال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است؟

قالیباف هم به کرونا مبتلا شد

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پیامی توئیتری از ابتلای خود به کرونا خبر داد. او در این پیام نوشت که: «یکی از همکاران دفترم به کرونا مبتلا شد. نیمه شب پاسخ تست بنده هم اعلام و کرونا مثبت شد. در حال حاضر قرنطینه هستم و به امید خدا، پیگیر امور و وظایف محوله خواهم بود». قالیباف در حالی از ابتلای یکی از همکاران دفترش به کرونا و سرایت آن به خودش می‌گوید که در همین یک ماه گذشته هم سفر استانی داشته و هم 14 مهرماه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران با بیماران کرونایی ملاقات کرده بود.  در نخستین واکنش به این اقدام، جلسه سران قوای سه‌گانه ایران که قرار بود یک روز بعد به میزبانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس برگزار شود به دلیل رعایت نشدن کامل پروتکل‌های بهداشتی، از سوی رئیس جمهوری لغو شد که اتفاقاً مورد هجمه برخی نمایندگان هم قرار گرفت. قالیباف 6 روز بعد به سیستان و بلوچستان سفر کرد و سه روز میهمان مردم شهرهای مختلف این استان بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7478/2/558729/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها