سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می‌شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم
جمع‌آوری معتادان از پارک‌ها/ سلیمان بلغار: شهرداری تهران مابین میادین شوش و خراسان و خیابان صفار هرندی، بوستانی بزرگ افتتاح کرد که سالیان سال  پاتوق و محل تجمع معتادان و مواد فروشان با وضع خیلی زننده بود. از نیروی انتظامی خواهشمندیم با تدابیر امنیتی اجازه ندهند این بوستان بزرگ تبدیل به مکانی جدید برای این افراد شود و با توجه به رسیدن فصل سرما همه معتادان و کارتن خوابها را به گرمخانه‌ها هدایت کنند.
علت افزایش قیمت کود شیمیایی/ محمد‌فواد‌کاسب: علت افزایش قیمت کودهای شیمیایی چیست؟ قیمت کودهای شیمیایی در طی ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است. لطفاً مسئولان محترم پیگیر این موضوع باشند.
نظارت بر قیمت میادین میوه وتره بار/ یک شهروند: اختلاف قیمت بین میدان میوه وتره بار مرکزی تهران تا خرده فروشان بسیار زیاد است و گاهی شاهد افزایش قیمت تا 50 درصد در مغازه‌های خرده فروش هستیم که جادارد بازرسان محترم وزارت صمت نظارت بیشتری برای فعالیت میادین میوه وتره بار و خرده‌فروشی‌ها داشته باشند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7478/1/558720/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها