رسول پناه: طلب برانکو به صورت کامل تسویه شد

لایحه 50 صفحه‌ای برای دفاع از آل کثیر



گروه ورزش / در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون مدیرعامل آینده سرخ‌ها وجود داشت و برخی از هواداران پرسپولیس نیز نسبت به بازگشت حمیدرضا گرشاسبی نظر مثبت نشان دادند. گرشاسبی دو سال پیش به خاطر قانون منع به کار‌گیری بازنشستگان کنار رفت اما هواداران تصور می‌کردند با استناد به برخی تبصره‌ها، او می‌تواند به فوتبال برگردد. اما احمد راستینه عضو کمیسیون ورزش مجلس گفت: «براساس قانون منع بکارگیری بازنشستگان، آقایان باید متوجه باشند که این امر خلاف قانون است و وزارت ورزش فعلاً بر اساس این قانون حق چنین تصمیم‌گیری را ندارند.» او همچنین هرگونه دخالت و حمایت از فرد خاص برای تصدی پست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را رد کرد و آن را «دور از‌شأن مجلس» دانست. همچنین صبح روز چهارشنبه یک رسانه از انتخاب قریب الوقوع علی اکبر طاهری به‌عنوان سرپرست باشگاه خبر داد اما یکی از مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان مدعی شد تا سه‌شنبه شب که با مسعود سلطانی‌فر درباره پرسپولیس صحبت می‌کرده، هیچ نامی از طاهری یا سایر افراد مطرح نبوده است چرا که طاهری هم بازنشسته است و نمی‌تواند در سمت مدیرعاملی پرسپولیس مشغول به کار شود. علاوه بر این ابراهیم شکوری، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس و دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال هم یکی از گزینه‌های مدیرعاملی سرخ‌ها است. او در مصاحبه ای در این خصوص گفت: «در حال حاضر از وزارت ورزش تماسی با من گرفته نشده و این که می‌‌گویند گزینه اصلی ما هستیم یا نیستیم را نمی‌دانم.» قهرمان لیگ برتر و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا مدیرعامل ندارد و این در حالی است که سرخ‌ها با پرونده‌هایی همچون محرومیت عیسی آل کثیر مواجه هستند که روز گذشته امیرساعد وکیل، در این خصوص گفت: «در همان زمان که کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد داشت درباره این پرونده رأی خود را صادر کند توضیحات لازم درباره این اقدام صورت گرفت و حتی عنوان شد که این بازیکن در تیم‌های قبلی خود هم چنین خوشحالی گلی انجام داده بود. تفسیری که از این پرونده می‌شود باید رویکرد متفاوتی نسبت به پرونده‌های مشابه که مسائل نژادپرستی را در بر می‌گیرد داشته باشد. ما لایحه حقوقی خیلی قوی را ارائه کردیم. رأی صادره 9 صفحه بود اما لایحه ما 26 صفحه بود که باید پیوست‌ها را هم به آن اضافه کرد که فکر می‌کنم بالای ۵۰ صفحه لایحه دفاعی فرستادیم و از ابعاد گوناگون این مسأله را بررسی کردیم. به هواداران امیدواری می‌دهم که انشاءالله آل کثیر بتواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد اما باید این امیدواری در فضای واقع‌بینی صورت بگیرد.» همچنین روز گذشته اعضای تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در مرکز ایفمارک تست‌های پزشکی مربوط به حضور در رقابت‌های لیگ برتر را انجام دادند. با تصمیم کادر فنی سرخپوشان روز چهارشنبه استراحت کردند و از امروز (پنجشنبه) تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.
طلب برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس هم یکی از چالش‌های اخیر این باشگاه بود که مهدی رسول‌پناه، سرپرست مستعفی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرونده برانکو اظهار کرد: «با پرداخت 101 هزار یوروی دیگر مطالبات برانکو ایوانکوویچ از باشگاه پرسپولیس به صورت کامل تسویه شد. خدا را شکر می‌کنم که در پایان کارسرپرستی باشگاه پرسپولیس به قولی که به هواداران دادم عمل کرده و پول طلب برانکو به صورت کامل پرداخت شد. جا دارد ازهمه اعضای محترم هیأت مدیره باشگاه، کارگزار پرسپولیس و همه کسانی که در این راستا کمک کردند هم تشکرکنم چرا که در وضعیت کنونی و گرانی ارز خارجی، تأمین این پول واقعاً دشوار و سخت بود. در کنار مطالبات برانکو، پول طلب دستیاران برانکو هم به صورت کامل پرداخت شد و دیگر از این ناحیه جای نگرانی وجود ندارد. ان‌شاءالله بزودی پنجره بسته شده نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس هم باز خواهد شد.»

امروز مدیرعامل جدید پرسپولیس انتخاب می‌شود
مهدی علی‌نژاد،‌ معاون وزیر ورزش و جوانان درباره استعفای مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: «هرچهارعضوهیأت مدیره باشگاه پرسپولیس کماکان حضور دارند و با استعفای هیچ‌کدام‌شان در هیأت مدیره موافقت نشده است. سرپرست باشگاه از سرپرستی استعفا داده که روز پنجشنبه هیأت مدیره جلسه خواهد داشت و درباره استعفای سرپرست و انتخاب مدیرعامل تصمیم‌گیری می‌کند. دراین جلسه همه اعضا حضور خواهند داشت.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7478/18/558690/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها