اخبار




شهادت مأمور پلیس در تعقیب و گریز با قاچاقچیان

 گروه حوادث/ مأمور پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در جریان تعقیب و گریز قاچاقچیان در محور یاسوج - دهدشت در سانحه رانندگی جان باخت.
سرهنگ «کیقباد مصطفایی» رئیس پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر گفت: ستوان دوم داراب امرانی از کارکنان فرماندهی انتظامی استان عصر چهارشنبه ۲۳ مهر طی مأموریتی در عملیات تعقیب و گریز برای برخورد و مقابله با قاچاقچیان در محور مواصلاتی شهرستان بویراحمد به شهرستان کهگیلویه در سانحه رانندگی جان باخت.
وی تصریح کرد: چندی پیش و به‌ دنبال اطلاع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان مبنی بر فعالیت افرادی سودجو و قاچاقچی، گروهی از مأموران پلیس برای بررسی موضوع به مأموریت اعزام شدند؛خودروی حامل سه نفر از مأموران پلیس در نزدیکی روستای بابکان در محور یاسوج- دهدشت دچار سانحه شد که در این حادثه مرحوم داراب امرانی در دم جان باخت و دو نفر دیگر از همکاران مصدوم  که توسط عوامل اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرار به کوه بعد از قتل همسر

گروه حوادث/ مرد جوان که همسرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رسانده بود 7ساعت بعد از این جنایت در کوه‌های لالی دستگیر شد.
سرهنگ بیگدلی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لالی در تشریح این خبر گفت: روز جمعه مأموران پلیس شهرستان لالی خوزستان در جریان قتل زنی جوان در خانه‌اش در منطقه عشایری« آرپناه »این شهرستان قرار گرفتند؛ نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد همسر این زن به‌ دنبال اختلاف‌های خانوادگی وی را با چاقو کشته و متواری شده است.
با ردیابی‌های پلیسی سرنخ دستگیری این متهم که به کوه‌های اطراف آرپناه متواری شده بود پیدا شد و با اعزام چهار تیم عملیاتی به منطقه، مأموران پس از هفت ساعت موفق به دستگیری قاتل و تحویل وی به مراجع قضایی شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور:
اول تذکر بعد جریمه

گروه حوادث/ اگر مسافران اتوبوس و تاکسی از ماسک استفاده نکنند، راننده جریمه می‌شود.
«سردار تیمور حسینی» جانشین رئیس پلیس راهور ناجا درباره  ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا به پلیس مبنی بر جریمه رانندگان فاقد ماسک به ایلنا گفت: این ابلاغیه به این صورت است که جریمه برای دو گروه تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شرکت واحد است. اگر رانندگان تاکسی یا اتوبوس از ماسک استفاده نکنند، ۵۰ هزار تومان جریمه می‌شوند. همچنین اگر مسافری در تاکسی و اتوبوس از ماسک استفاده نکنند، راننده اتوبوس یا تاکسی ۲۰ هزار تومان جریمه خواهد شد. وی با بیان اینکه تنها موردی که در این خصوص ابلاغ شده برای شهر تهران است نه استان تهران، ادامه داد: در جاده‌ها و در استان‌ها هیچ گونه ابلاغی برای جریمه افرادی که  ماسک نمی‌زنند، نشده است.
جانشین رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ساز و کار این جریمه‌ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: قرار بر این است که در چند روز اول این طرح، پلیس به رانندگان و مسافران تذکر دهد و پس از اینکه به اندازه کافی اطلاع‌رسانی در این زمینه انجام شد، در مقابله با راننده تاکسی یا اتوبوس و یا مسافر تاکسی یا اتوبوسی که ماسک نزده باشند جریمه صادر خواهد شد. البته قطعاً زمان اخذ این جریمه از سوی پلیس اعلام خواهد شد.





آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7470/12/557685/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها