برگزاری نخستین تمرین پرسپولیس با چاشنی قهر و اعتصاب

گل‌محمدی: انگار این تیم یتیم است و صاحب ندارد



گروه ورزش / شرایط تیم قهرمان لیگ برتر ایران و فینالیست لیگ قهرمانان آسیا اصلاً مناسب نیست. در حالی که قرار بود نخستین تمرین سرخ‌ها برای حضور در بیستمین دوره لیگ برتر روز شنبه برگزار شود اما تمرین سرخپوشان با اعلام کادر فنی به تعویق افتاد و صبح دوشنبه نخستین تمرین این تیم در حالی در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد که برخی بازیکنان قدیمی به نشانه قهر و اعتصاب در تمرین حضور نداشتند. سیدجلال حسینی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا و مهدی شیری غیبت داشتند و این موضوع با عصبانیت یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان همراه شد. گل‌محمدی گفت: «تیم ما با ۱۴ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر شد و توانست به عنوان فینالیست لیگ قهرمانان خودش را معرفی کند و قهرمان غرب آسیا شدیم. امروز اولین تمرین ما برای فصل جدید است اما متأسفانه نصف بچه‌ها نیامده‌اند و نصف دیگر هم در تیم ملی هستند. فقط با یک تعداد کم تمرین را شروع می‌کنیم. قرار بود باشگاه یکشنبه با بازیکنان تسویه حساب کند اما متأسفانه یک وعده به وعده‌های دیگر اضافه شد و هیچ اتفاقی نیفتاد. به همین دلیل بچه‌ها هم تمرین نیامدند. من نباید جواب بدهم و تیم، مدیرعامل و هیأت مدیره و متولی دارد. بعد از فینالیست شدن و شروع لیگ بیستم یک نفر زحمت نداد که یک خیر مقدم بگوید و یک استقبالی داشته باشند.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا مطالبات شما پرداخت شده؟ گفت: «من و کادر مربیگری هم مثل بقیه بچه‌ها یک مشکلاتی داریم. من نمی‌دانم بازیکنان ما چه کاری باید برای فوتبال و هواداران می‌کردند و چگونه باید بازی می‌کردند. آنها سرشان را جلوی پای حریف می‌گذاشتند و با تمام مشکلاتی که وجود داشت غیرت می‌گذاشتند. از لحاظ علمی، فیزیکی و هر جوری حساب می‌کردید تیم پرسپولیس نباید فینالیست می‌شد اما به خاطرغیرت و همت و شرفی که گذاشتند این اتفاق خوب افتاد و حالا جواب زحمات‌شان این است.»
او درباره مطالبات برانکو عنوان کرد: «طلب‌هایش از دو سال پیش مشخص است و هر موقع هم بحث مطالبات می‌شود، می‌گویند پول برانکو را باید بدهیم. پول برانکو هم دستاویزی شده برای باشگاه که پول بازیکنان را ندهد. محمد انصاری حداقل تا آخر امسال به ما نمی‌رسد و بازیکن مصدوم ماست و شرایط استفاده از او اصلاً وجود ندارد. با محمد نادری چند بار صحبت داشتیم و قرار شد به باشگاه برود اما باشگاه زیاد پیگیر او نیست. نمی‌دانم چرا اما بقیه بازیکنان هم مشکلات خاص خودشان را دارند و اینها را باشگاه باید پاسخ دهد.»
گل محمدی در مورد اینکه بر اساس صحبت‌های مدیرعامل به نظر می‌رسد شرایط پرسپولیس گل و بلبل است، ادامه داد: «اگر گل و بلبل است وضعیت فینالیست آسیا این است. ما با تعداد کمی از بازیکنان تمرین می‌کنیم. شجاع خلیل‌زاده هم ثابت کرده این تیم را چقدر دوست دارد و چقدر علاقه‌مند است. چندین بار هم به باشگاه رفته اما متأسفانه کارهایش انجام نشده است. امیدواریم که اتفاق خوبی بیفتد. من فعلاً می‌آیم تمرین و کار خاصی نمی‌توانم انجام دهم.»
حامد لک، مهدی عبدی، آرمان رمضانی، میلاد سرلک، علی شجاعی، امیر روستایی، احسان پهلوان، سعید حسین‌پور، احسان حسینی و امیرحسین بیات 10 بازیکنی بودند که زیر نظر حمید مطهری و کریم باقری تمرین کردند و یحیی گل‌محمدی تنها نظاره‌گر تمرینات تیمش بود. بازیکنان ملی پوش پرسپولیس مثل سیامک نعمتی، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و سعید امیری هم که در اردوی تیم ملی در ترکیه حضور دارند در این تمرین شرکت نکردند. بشار رسن و رادوشوویچ هم به ایران نیامده‌اند که در تمرین سرخپوشان حاضر شوند. عیسی آل‌کثیر در اواخر تمرین با پای بانداژ شده همراه برادرش در ورزشگاه شهید کاظمی حاضر شد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7467/18/557360/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها