مرگ 4 کارمند میراث فرهنگی در سانحه رانندگی




گروه حوادث /  : 4 کارمند سازمان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سیستان و بلوچستان در سانحه‌ تصادف جان خود را از دست دادند. به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بامداد دوشنبه 21 مهر خبر سقوط یک خودرو پژو پارس به دره در جاده نیک شهر به چابهار به پلیس اعلام شد. نخستین بررسی‌ها حکایت از مرگ هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت آسیب وارده داشت.
سرهنگ کلبعلی، فرمانده پلیس راه شهرستان نیکشهر درباره این حادثه گفت: بامداد دوشنبه حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در کیلومتر ۲۳ محور نیکشهر به ایرانشهر به پلیس راه این شهرستان اطلاع داده و تیم‌های ارزیابی پلیس راه شهرستان بلافاصله بعد از اطلاع به محل حادثه اعزام شدند. بررسی کارشناسان نشان می‌داد بی‌توجهی به جلو و خستگی راننده عامل این واژگونی مرگبار بوده است.
فرمانده پلیس راه نیکشهر افزود: سرنشینان خودرو واژگون شده از کارمندان میراث فرهنگی و گردشگری استان بودند که متأسفانه هر چهار سرنشین جان خود را از دست دادند. علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در تشریح این خبر گفت: «ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی دو تن از کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی که روز یکشنبه برای مأموریت به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط عمومی اداره کل استان و نیز راننده این خودرو به‌ نام امین چاجی از همکاران ترابری بامداد دوشنبه در یک سانحه رانندگی درگذشتند.»او افزود: «این دو کارشناس به‌همراه مدیر روابط‌عمومی استان برای بازدید از بناهای تاریخی به‌ سمت زابل و سپس ایرانشهر رفتند اما ساعت ۳ و نیم صبح روز دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ در محور نیکشهر به چابهار خودرو از جاده منحرف شده و به‌علت سقوط از ارتفاع تا طلوع آفتاب هیچ کسی از وقوع حادثه مطلع نشده بود تا اینکه با روشن شدن هوا خودروهای عبوری متوجه حادثه شده و به پلیس خبر دادند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7467/12/557299/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها